• Mackan1978

    Hund inne på Max vid Avion Umeå

    Igår var det en hundägare som inte hade koppel på sin hund när dom var på MAX vid Avion, Umeå.

    Utan att ägaren var med så gick hunden rakt in i restaurangen, den gick in i köket, git bland gästerna och efter ett ta ut igen.

    Sedan någon minut senare in igen, raka spåret in i köket där dom lagar mat, sedan till gästerna igen. Det tog ett bra tag innan ägaren gick dit och hämtade hunden. Hunden hade inte ens en kedja runt halsen. Det var ingen liten hund heller.

  • Svar på tråden Hund inne på Max vid Avion Umeå
  • Anonym (***))
    Mackan1978 skrev 2021-07-05 11:18:55 följande:

    Igår var det en hundägare som inte hade koppel på sin hund när dom var på MAX vid Avion, Umeå.

    Utan att ägaren var med så gick hunden rakt in i restaurangen, den gick in i köket, git bland gästerna och efter ett ta ut igen.

    Sedan någon minut senare in igen, raka spåret in i köket där dom lagar mat, sedan till gästerna igen. Det tog ett bra tag innan ägaren gick dit och hämtade hunden. Hunden hade inte ens en kedja runt halsen. Det var ingen liten hund heller.


    Intresseklubben antecknar. Intressant att det inte var en liten hund...
  • Anonym (K)
    Anonym (***)) skrev 2021-07-05 11:35:24 följande:
    Intresseklubben antecknar. Intressant att det inte var en liten hund...
    Då hade ts kanske inte ens sett den. Vem vet hur många hundar som traskar omkring inne på Max egentligen!
  • Mackan1978

    Det är självklart ohygiensiskt att ha hundar inne i köket där man tillagar maten, vissa kan vara hundallergiker osv. Det tycks uppenbarligen inte ens vissa av er förstå.

    Jag såg givetvis den med egna ögon. Mörkbrun hund.

  • Anonym (K)
    Mackan1978 skrev 2021-07-05 11:55:12 följande:

    Det är självklart ohygiensiskt att ha hundar inne i köket där man tillagar maten, vissa kan vara hundallergiker osv. Det tycks uppenbarligen inte ens vissa av er förstå.

    Jag såg givetvis den med egna ögon. Mörkbrun hund.


    Har du ringt Max och påpekat att de bryter mot hygienreglerna genom att tillåta hundar både i restaurangen och ffa inne i KÖKET? Du skulle kunna anmäla dem till och med, hoppas du tog foton av hunden eller till och med filmade.
  • Anonym (***))
    Mackan1978 skrev 2021-07-05 11:55:12 följande:

    Det är självklart ohygiensiskt att ha hundar inne i köket där man tillagar maten, vissa kan vara hundallergiker osv. Det tycks uppenbarligen inte ens vissa av er förstå.

    Jag såg givetvis den med egna ögon. Mörkbrun hund.


    Ingen har väl sagt att det är ok? Men jag förstår inte vad du vill med din tråd, om du har problem med detta, så prata med ägaren/de anställda istället. 
Svar på tråden Hund inne på Max vid Avion Umeå