Bruna flytningar under mer än en vecka
Hej hörni!
Varnar för TMI i detta inlägg haha. Jag och min sambo försöker få barn nu, detta är andra försöket. Jag har testat med Clearblue digitala ägglossningstest och exakt en vecka efter ägglossning fick jag en liten röd blödning som bara var när jag torkade mig på pappret. Blev först ganska glad eftersom jag tänkte att detta kunde vara en nidationsblödning, men sedan dess (7 dagar) har jag haft bruna flytningar. Inte mycket alls, men varje dag. Idag är jag på bim-2 och i morse kom det lite mer rosa/rött, tänkte då att det var mensen som kom så jag satte i en tampong. När jag sedan tog ut den några timmar senare var den typ halvfull. Satte i en ny som var i lite för länge, kanske 6h, men på den var det sen bara bruna flygningar igen?
Har ALDRIG haft något likande. Min mens har alltid varit extremt regelbunden och endast diffat 2-3 dagar som mest, har inte använt p-piller på säkert 5 år nu heller.
Testade negativt idag, alltså bim-2, med RFSU vanliga stickor. Är det någon där ute som har haft något liknande? Tror ni detta bara är en mellanblödning, kan jag vara gravid ändå? Tidigt missfall? Vet att jag inte kan göra annat än att vänta men skulle vilja bolla lite med någon under tiden :(