Anonym (Tredje) skrev 2025-05-14 18:52:16 följande:
Jag förstår helt. Man märker ju av när månad efter månad det inte blir ngt. Eller det blir ngt men det går inte hela vägen ändå.
Vet inte om jag känner mig speciellt mkt mer orolig att om det blir en ny graviditet, att den sedan blir ett MA utan försöker bara vara neutral till hela graviditetsgrejen. Svårt. Såklart smyger sig lite hopp in då och då 😊
Det har ju inte blivit något alls den här omgången som vi försökt. Inte vad jag vet iaf. Jag hade en ovanligt lång cykel kring jul, där jag också kände av ägglossningen i vanlig tid. Men jag varken testade med stickor eller temp så vet ju inte säkert när den var. Det finns ju ändå en misstanke i mig att det kan ha varit en kemisk graviditet och jag vet inte om jag ska känna mig förskonad att jag inte testade innan bim och fick veta om det eller om det hade varit positivt och gett lite mer hopp om att det kan gå.
Nu vågar jag knappt skriva det här, men nu har jag ändå fått lite molvärk. Det är väl bara mensen som är på g, kanske kommer innan lördag, men suget efter att testa ökade definitivt.
Har du känt av några fler symtom?