• Anonym (Tröttnar)

Tröttar man på älskare älskarinna

Något jag funderat på är att alla här som har älskare och älskarinnor. Agerar på känslan, förälskar sig och inte blir påkomna. Väljer stanna med maken och makan. Blir ni inte trötta på älskaren och älskarinnan efter förälskelsefasen typ 3 år? Det kan väl knappast bli mer långvarigt än så?

• Svar på tråden Tröttar man på älskare älskarinna
  • Anonym (...)

Kommer aldrig tröttna på min älskare! Vill ha honom på heltid...

• Anonym (Tröttnar)
    Anonym (...) skrev 2021-08-01 16:07:22 följande:

Vet din man om honom?

Skulle du kunna lämna din man för honom ?
  • Anonym (...)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2021-08-01 16:19:29 följande:

Vet din man om honom?

Skulle du kunna lämna din man för honom ?

Jag har redan lämnat min man pga mina känslor för honom...
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (...) skrev 2021-08-01 16:30:48 följande:

Jag har redan lämnat min man pga mina känslor för honom...

Då är det ju ingen älskare längre
  • Anonym (123)
    Anonym (...) skrev 2021-08-01 16:07:22 följande:

Men han vill inte ha dig... 

Kanske dags att gå vidare?
  • Anonym (...)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2021-08-01 17:28:54 följande:

Då är det ju ingen älskare längre

Kanske inte då, men jag är hans älskarinna...
  • Anonym (...)
    Anonym (123) skrev 2021-08-01 17:51:57 följande:

Men han vill inte ha dig... 

Kanske dags att gå vidare?

Jo, han vill ju det... Vi ska gå vidare tillsammans!
  • Anonym (365)

Blir ett år den här veckan. Verkar inte vara på väg att ta slut. Har h*n andra? Vet ej. Jag singel.

• Anonym (Länge)
    Anonym (Vanilla sky) skrev 2021-07-31 19:35:16 följande:

Kan du inte berätta mer om er relation? Har du varit förälskad i henne någon gång? Är du kär i henne? Har ni sagt att ni älskar varandra? Hur ofta ses ni? Och hur får ni till träffarna, hotell - annat? Så många frågor.

Jag älskar henne och säger det till henne men vi vill båda stanna kvar i våra relationer. För tillfälligt är träffarna svåra att få till men brukar vara hemma hos varandra men har även varit utomhus, bilen osv.
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Länge) skrev 2021-08-03 23:01:14 följande:

Jag älskar henne och säger det till henne men vi vill båda stanna kvar i våra relationer. För tillfälligt är träffarna svåra att få till men brukar vara hemma hos varandra men har även varit utomhus, bilen osv.

Hur klarar man två parallella liv? har inlett en relation med en älskarinna, hållt på i några månader. Mycket känslor för varandra. Men vad är det absolut viktigaste för att det ska hålla? Tips?
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (Tips) skrev 2021-08-03 23:18:17 följande:

Hur klarar man två parallella liv? har inlett en relation med en älskarinna, hållt på i några månader. Mycket känslor för varandra. Men vad är det absolut viktigaste för att det ska hålla? Tips?

Tänker att kvinnor alltid behöver känna sig speciella och uppskattade. De gånger då din fru är prioriterad kommer älskarinnan bli knäckt. Har hon känslor vill hon ju inte vara en älskarinna egentligen
  • Anonym (123)
    Anonym (Tips) skrev 2021-08-03 23:18:17 följande:
    Fråga din partner
Svar på tråden Tröttar man på älskare älskarinna