• Hjärtat65

Gillar/ gillar inte

Hej!

Har en undran;

En manlig bisexuell har haft sex med en man för flera år sen - har sedan varit ihop med en kvinna (jag) i 20 år. Under långa förhållandet trodde han att jag inte älskade honom längre i slutet. Han vågade inte fråga o bara drog sig undan o osäkerhet. Jag älskade honom hela tiden Blev sedan sjuk i Corona o fick njursten o även kateter på sin snopp o till slut fick han tappa sin tro att det inte skulle funka sex med mig längre. O jag har hela tiden frågat om det gör ont.. o då har vi inte haft sex på länge pga hans sjukdom. Fick tankeställare - inga känslor för mig längre men mer nyfiken på att ha sex med en man igen. Han vet inte om han gillar bögsex idag. Jag tänkte så här om han tänkt för mycket på det o hans känslor för mig ligger undangömt. ?? Just nu har vi ett paus o han får tänka i lugn o ro vad han vill o känner idag. Har även andra problem o har en psykolog att prata med.

Han har i alla fall lovat att inte vara otrogen o testa, vill inte heller vara otrogen. Bättre att känna efter vad han känner för mig först och sen göra avslut. Men ändå tror jag att bögsex ligger först eftersom han tänkt det länge i tysthet men mina känslor ligger undangömt. Bara för att han är sökande o väldigt vilsen vad vill han med sitt liv idag.

Han skrev i en chatt o ville undersöka sig själv o fick kontakt med en bisexuell. Denne lämnade aldrig min man ifred o skrev varje dag till honom - därefter ännu mer nyfikenhet men ingen respekt för vår familj o att min man är sökande o vilsen o därefter ?glömt mig?. Min man kontaktar inte honom själv men svarar snällt tillbaka. Vill vara vän med alla ?

Pga feghet o osäkerhet frågade han aldrig vad jag kände för honom, vågade inte själv ta steget o vill ha sex , hade behov. Därav missuppfattningar - minskat känslorna mig den vägen o chattmannen tog över. Han säger ganska säker på att han gillar män . Men en sak: innan han flyttade ut, tog jag steget o hade sex med min man. Och han blev så förvånad att han fick stånd trots allt. Vad kan det betyda? Vad tror ni om hela historien?

• Svar på tråden Gillar/ gillar inte
  • Hjärtat65

Ursäkta uttrycket men han är osäker idag om han gillar sex med män. Känner attraktionen men?. ???

Svar på tråden Gillar/ gillar inte