• leknil98

Snälla hjälp!

Jag är i v 10+4, (v11) och igår när jag torkade mig så var det pyttelite blod på pappret, jag lägger in bild nedan, innan jag tog denna bilden var det ca x3 så mycket blod på pappret (jättelite ändå, jag vet) men borde jag vara orolig??

• Svar på tråden Snälla hjälp!
  • längtan8282

Är nog ingen fara. Har du haft andra symptom? Någon värk? Ibland kan man få blod från ett blodkärl. Är du för orolig så ring till gyn för att känna dig mer lugn

• Anonym (Säkert okej)

Det behöver inte vara nåt farligt. Jag blödde i början av den här graviditeten och trodde det skulle bli ett missfall, men det var bara vid ett tillfälle, är nu i v.20. 

Mina två tidigare graviditeter har jag småblött dagar i sträck, sen har det försvunnit, sen kommit tillbaka. Då var det MA. Men det var mest brunt blod, sällan färskt. 

• leknil98
    längtan8282 skrev 2021-07-10 13:15:10 följande:

Är nog ingen fara. Har du haft andra symptom? Någon värk? Ibland kan man få blod från ett blodkärl. Är du för orolig så ring till gyn för att känna dig mer lugn

Inga andra symptom, och fortfarande ömma bröst..
  • Anonym (L)

Fullt normalt! Jag fick också en mindre blödning som var brun men det kom liiiiiiite lite färskt först också. Vet flera som blöder mycket under graviditeten utan att det är någon fara. Har du inga andra symtom på missfall så hade jag intr oroat mig men är du orolig så kolla upp.

Svar på tråden Snälla hjälp!