• Anonym (LedsenLängtan)

    Gravid v7, en rejäl slemmig flytning med färskt blod i.. Det är missfall?

    Jag är alltså gravid i v7 och förut när jag var på toaletten och torka mej så var det vad jag skulle jämföra med en rejäl flytning men med rosa färskt blod i.

    Blödde sedan en liten stund å samma sätt.. Nu har det avtagit, men ligger här ändå och tänker att jag inväntar missfallet.. Jäkla skit vad jag ville detta och var så glad..

    Jag bar väldigt tungt i dag och tog i mer än vad som kändes bra, kan det ha framkallat det?

    Hur var det när du fick missfall?

    Har någon varit med om samma sak utan att det betytt missfall??

  • Svar på tråden Gravid v7, en rejäl slemmig flytning med färskt blod i.. Det är missfall?
  • Anonym (tejp)

    Det där tror jag inte alls är nån fara! Antagligen ett litet blodkärl som spräckts, dom kan gå sönder av inget alls, eller överansträngning. 


    Jag hade också en blödning runt din vecka. Men det var inte i en flytning utan rent blod. Det gick över till dagen efter och jag är nu i vecka 21! Men jag tänkte som du, eftersom jag haft två MA tätt innan där jag småblödde titt som tätt. 


    Jag hade försökt slutat oroa mig om jag var du. :) 

  • Anonym (4)

    Mina missfall har snabbt eskalerat med mycket blod, tjockt och klumpigt och med smärta.Jag har även blött helt ofarligt v.7 med första barnet. Ganska mycket, klarrött, men utan klumpar och smärta. Ofarliga blödningar är inte så ovanliga hos gravida. Slemhinnorna blir sköra och då kan man blöda.

Svar på tråden Gravid v7, en rejäl slemmig flytning med färskt blod i.. Det är missfall?