• Anonym (Rim)

Ångest över antalet sexpartners

Hej!

Jag är en tjej som är 21 år gammal, och som rubriken lyder så har jag ångest över antalet killar jag legat med. Under mina år har jag varit en person som på grund av min naivitet tagit beslut som jag ångrat senare. Speciellt under min tonårsperiod, där jag haft tanken att killar endast stannar kvar i en relation om man har sex med de. Detta för att jag har varit rädd för att bli övergiven. Denna känsla av tomhet har även lett till att jag fyller tomrummen med killar och kärlek. På grund av detta har jag överstigit den gräns jag förväntade mig ligga på. Därav har jag utvecklat ångest över antalet killar jag legat med som ligger på 5 stycken. Jag känner mig så smutsig och ovärdig, som ens erkänner detta. För vilken man vill ha en tjej som legat med så många personer? Vilken man vill inte endast utnyttja en tjej, för de tycker att hon är för ovärdig för att bli en framtida fru? känner mig så vilsen och vet inte vart jag ska ta mig till.

• Svar på tråden Ångest över antalet sexpartners
  • Anonym (Skingra tankarna)

Hoppas du har kunnat skingra tankarna senaste månaderna. Släpp ångesten

Annnaa skrev 2021-10-02 18:11:29 följande:

Pah! Jag hade lätt legat med fem killar när jag var 21. Det är väl inget att skämmas för i sig. Du kommer också bli en stark och självständig kvinna. Du måste bara tro på dig själv!

Bra ts måste tro på sig själv. Blev det inget när du var 21?
    Anonym (Rim) skrev 2021-10-25 05:14:40 följande:
    Önska jag kunde ha ditt tankesätt. Känna mig fri typ. Tror jag är rädd för att bli övergiven eftersom jag alltid känt mig ensam. 
    Jobbar du på att ändra ditt tankesätt?
  • Anonym (Men)
    Anonym (Rim) skrev 2021-07-28 08:40:38 följande:
    Ångest över antalet sexpartners

Hej!
    Jag känner mig så smutsig och ovärdig, som ens erkänner detta. För vilken man vill ha en tjej som legat med så många personer? 

Men kära du hur mår du kan inte vara bra att gå runt och tänka på det. Hoppas du mår bättre idag 
  • Anonym (vånda)
    Anonym (Men) skrev 2022-03-08 09:38:09 följande:
    Men kära du hur mår du
    hon har Ångest

sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85ngest

på engelska heter det Anxiety
  • Anonym (Men)
    Anonym (vånda) skrev 2022-03-08 10:23:31 följande:
    hon har Ångest

sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85ngest

på engelska heter det Anxiety
    Tråkigt att höra men det kanske blir bättre 
  • Meddelande borttaget
  • Grey Man

Om du inte är ett troll så tycker jag lite synd om dig. Att överhuvudtaget definiera sitt värde i hur många man legat med är ju lite sad.

De tjejer som jag träffat under alla mina år som haft många sexpartners är ju oftast väldigt mycket roligare än de som haft en eller tre. Njut av livet, ta för dig och skaffa erfarenheter. 

• Anonym (Manne)

Hade önskat min tjej haft lite fler partners innan vi träffades. Bara av den enkla anledningen att hon skulle fått leka av sig men även skaffa lite erfarenhet. Nu har vi tillsammans byggt upp erfarenhet och har bra sex men jag önskar ändå henne få ligga runt lite bara för den sakens skull. Hon har så att säga frikort att använda om tillfälle dyker upp och det vet hon om. 

Jag skulle inte tycka att 5 personer innan mig är något negativt, det som skulle kunna skada för mig är en kvinna som legat med betydligt fler i samma ålder, säg 20-25 personer och att det är i en relativt liten stad så ryktet går att ?alla? legat med henne. Då hade jag nog dragit öronen till mig men i en större stad där man inte känner till varandra på samma sätt skulle det inte vara ett problem med 20-25 stycken heller när du är 21 år. Om man är sexuellt aktiv från 17 år skulle det bli ca 5-6 personer per år eller typ var 8-10 vecka. Under en bra sommar eller en festresa till Grekland skulle man kunna bocka av några killar som singel tänker jag. 

Grey Man skrev 2022-07-15 09:53:06 följande:

De tjejer som jag träffat under alla mina år som haft många sexpartners är ju oftast väldigt mycket roligare än de som haft en eller tre. Njut av livet, ta för dig och skaffa erfarenheter. 

Tycker du dessa tjejer har en helt annan utstrålning? 

Ts mår du bättre idag? Har du fått nya perspektiv på saker o ting 

• Anonym (B)

Nej, verkligen inte. Är det någon som har påstått det?

Anonym (Frun) skrev 2021-07-28 19:50:13 följande:
    Frågar dig samma. Man är alltså ett troll för att man inte är som du?
Svar på tråden Ångest över antalet sexpartners