Sex
Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?
Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?
Vad spelar det för roll?Han kanske har legat med 3 stycken eller 113,och han kommer ändå inte säga sanningen till mig.Det kan vi aldrig veta hur många våra partners /date har legat med.
Vad spelar det för roll?Han kanske har legat med 3 stycken eller 113,och han kommer ändå inte säga sanningen till mig.Det kan vi aldrig veta hur många våra partners /date har legat med.
Dålig självkänsla?
exaktemente! killar som ä oskuld ska ljuga, då får han ligga (hon kan aldrig veta ändå)
Nej, realist. Att utgå ifrån att man är bäst i sängen av nästan 150 slumpmässigt utvalda människor vore snarare att ha ett väldigt uppblåst ego.
Varför skulle man behöva vara bäst? Det finns ingen som är bäst på allt direkt.
jodå det går utmärkt, tjejen kan inte veta
Läste du inte inlägget jag svarade på innan du citerade mig?
Jag bryr mig inte, min senaste hade legat med betydligt fler än mig vilket jag förstod tidigt. Har ingen aning än idag om det var 20 eller 70 för varför skulle jag ens fråga? Det viktiga var att han brydde sig om min njutning och respekterade om jag sa nej.
Jag är över 50. Jag inte bry mig om antal så länge personen kunde ha bra sex ihop med mig. Siffror är över lag inte så intressant.
Jag skulle däremot bry mig om personen tycker det är ok att köpa prostituerade, åka till Thailand på sexresa och dylikt. Då skulle jag inte vilja ha sex med personen.
Svarade vet ej!
Varför? Jo, att jag bryr mig inte nämnvärt om det är 50-70 personer hon haft sex med tidigare. Typ kul för henne och ändå ett visst tecken på social kompetens och även att många tydligen tänder på henne. Men om det skulle vara 2-3000 personer som hon haft sex med tidigare så vet jag inte hur jag skulle ställa mig. Kanske har hon sålt sex tidigare eller ett sjukligt beteende om att alltid ha sex, så att hon alltid är otrogen och alltid söker nya partners för uppskattning. Ja, då skulle jag nog dra öronen till mig.
Svarade vet ej!
Varför? Jo, att jag bryr mig inte nämnvärt om det är 50-70 personer hon haft sex med tidigare. Typ kul för henne och ändå ett visst tecken på social kompetens och även att många tydligen tänder på henne. Men om det skulle vara 2-3000 personer som hon haft sex med tidigare så vet jag inte hur jag skulle ställa mig. Kanske har hon sålt sex tidigare eller ett sjukligt beteende om att alltid ha sex, så att hon alltid är otrogen och alltid söker nya partners för uppskattning. Ja, då skulle jag nog dra öronen till mig.