• Sanlin90

Har ni blödit som mens i tidig graviditet?

Någon som haft som mensblödning tidigt i graviditet?

Jag hade extremt svaga + men fick sedan blödning med mensvärk i 4 dagar, innan har jag alltid haft 6 dagar så jag tänkte det va falsk positiva men mina bröst fortsätter spänna som tusan så blir osäker?

Det va inga klumpar i blodet eller slemhinnor som man brukar se, inte den där tydliga "menslukten" heller dessutom gick den från att ha blödit ganska kraftigt till att vara helt borta på en timme sista dagen, tror ni jag borde ta ett test till?

• Svar på tråden Har ni blödit som mens i tidig graviditet?
  • Värphönan
    Sanlin90 skrev 2021-07-29 10:31:04 följande:

Någon som haft som mensblödning tidigt i graviditet?

Jag hade extremt svaga + men fick sedan blödning med mensvärk i 4 dagar, innan har jag alltid haft 6 dagar så jag tänkte det va falsk positiva men mina bröst fortsätter spänna som tusan så blir osäker?

Det va inga klumpar i blodet eller slemhinnor som man brukar se, inte den där tydliga "menslukten" heller dessutom gick den från att ha blödit ganska kraftigt till att vara helt borta på en timme sista dagen, tror ni jag borde ta ett test till?

Jag hade tagit ett nytt test för att se om det fortfarande visar något. Det kan ha varit en kemisk graviditet eller så va det en genombrottsblödning bara, att kroppen inte helt hunnit fatta att den är gravid än. Om du tar ett nytt test imorgon bitti så borde det blivit starkare än det första du tog om du fortfarande är gravid :)
Svar på tråden Har ni blödit som mens i tidig graviditet?