• Gmoney13

    Ni kvinnor som är 35+, när var det sist ni var med yngre killar typ vid 22 år

    Ni kvinnor som är 35+, när var det sist ni låg med yngre killar typ vid 22 år?

  • Svar på tråden Ni kvinnor som är 35+, när var det sist ni var med yngre killar typ vid 22 år
  • Anonym (Anonym23)

    Är det något som du är fortfarande intresserad idag? :)

  • Anonym (Anonym23)

    Är det något som du är fortfarande intresserad idag? :)

  • Hanky Panky

    När jag var typ 31 träffade jag en 22-åring lite grann. Det är senaste gången.

    Nu är jag 38 och mitt lammkött så gammalt som 33.

  • Anonym (Anonym23)

    Jaha vad kul, hade du kunnat träffa en 22 åring igen?

  • Hanky Panky
    Anonym (Anonym23) skrev 2021-08-01 21:57:48 följande:
    Jaha vad kul, hade du kunnat träffa en 22 åring igen?
    Gissar du menar mig?

    Nej det skulle jag inte, 22 för ungt numera.
    Dom flesta 22-åringar ser ut som 18 i mina ögon. Hade jag varit singel hade jag nog inte legat med någon under 25-26.
  • Anonym (Anonym23)

    Men vissa 22 åringar är ju mogna, som mig t.ex det skulle aldrig vart fel då:)

  • Anonym (Aldrig)
    Gmoney13 skrev 2021-08-01 20:05:50 följande:

    Ni kvinnor som är 35+, när var det sist ni låg med yngre killar typ vid 22 år?


    Nu är jag äldre än 35 men skulle aldrig ha legat med en 22-åring i den åldern. Helt ointressant
  • Hanky Panky
    Anonym (Anonym23) skrev 2021-08-01 23:07:50 följande:
    Men vissa 22 åringar är ju mogna, som mig t.ex det skulle aldrig vart fel då:)
    Det är inte mognaden som är grejen utan utseendet. Visa mig en 22-åring som kan misstas för typ 28.

    Sen är unga killar sällan så bra i sängen heller, dom tror att allt handlar om att slicka lite, sugas lite och sen sätta på. Gärna så hårt och länge som möjligt. Och tror att alla tjejer vill ha det hårdhänt så man får blåmärken efteråt. Jag talar av erfarenhet nu.
  • Anonym (Anonym23)

    Ja jag förstår dig det erfarenheter är viktigast. Har du man/kille eller nåt?

  • Anonym (Matilda)
    Anonym (Anonym23) skrev 2021-08-01 23:07:50 följande:

    Men vissa 22 åringar är ju mogna, som mig t.ex det skulle aldrig vart fel då:)


    Att vara mogen har ingenting med utseende att göra. En 22-åring ser fortfarande ut som en 22-åring. Det är osannolikt att en sån misstas för att vara 30 tex.
  • Hanky Panky
    Anonym (Anonym23) skrev 2021-08-02 10:56:25 följande:
    Ja jag förstår dig det erfarenheter är viktigast. Har du man/kille eller nåt?
    Du kan läsa mina tidigare inlägg i tråden.
Svar på tråden Ni kvinnor som är 35+, när var det sist ni var med yngre killar typ vid 22 år