Faile skrev 2021-08-13 23:42:41 följande:
Nu tror ju inte jag att du är på riktigt, men det finns säkert kvinnor som tänker så här. Och jag tänker att det är lite sorgligt, att man kan leva ett helt liv utan att faktiskt åstadkomma något på egen hand. Dö med vetskapen att du levt ett helt liv att passa upp på någon annan.
Inget fel i att ha det som arbete, men att ha det även som sin fritid, sin vardag dygnet runt, det känns rätt tragiskt.
JO vi finns på riktigt!
Det är inte ett dugg sorgligt att få göra det man älskar att göra och det gäller både min man som gör det han är bäst på och älskar att göra och mig som gör det jag älskar och är bäst på...bla så har jag tid till att träna och tävla + lite tjej grejer som behandlingar, massage mm, mm.
Ja plus mitt första intresse att ha sex med min man- det är han ju inte bitter på i alla fall av någon anledning ?

och inte jag heller!
Jag har både gjort saker på egen hand och gör det fortfarande- men nu gör jag saker som är viktigare för mig/oss än förut när jag jobbade 8 tim per dag..
Jag kommer dö med vetskapen om att jag åstadkommit mycket som gjort mig och andra lyckliga!
Så tro inte att vi tycker det är sorgligt att få ägna sig åt det man vill...vad man än har åstadkommit...
Nej fy fan för att jobba 8 timmar om dagen för att "åstadkomma något-vadå tvätta patienter på ett sjukhus eller