• Meg3000

Ägglossningstest blinkande smiley innan mens??

Hej,

Varför visar mitt digitala ägglossningstest blinkande smiley 7 dagar innan beräknad mens?

Nu i ett par dagar?

Hjälp!!

• Svar på tråden Ägglossningstest blinkande smiley innan mens??
  • Anonym (Fundersam)
    Meg3000 skrev 2021-08-07 11:24:13 följande:

Hej,

Varför visar mitt digitala ägglossningstest blinkande smiley 7 dagar innan beräknad mens?

Nu i ett par dagar?

Hjälp!!

Den större frågan är väl varför du ens använder ägglossningstest när du snart ska få mens??
  • Meg3000

Vi försöker bli gravida. För 10 dagar sedan var det en fast smiley på testet, därefter bara en rund cirkel och nu de senate 3 dagar en blinkande. Jag gjorde det endast för skoj skull de senaste dagarna

• Anonym (Fundersam)
    Meg3000 skrev 2021-08-07 11:37:59 följande:

Vi försöker bli gravida. För 10 dagar sedan var det en fast smiley på testet, därefter bara en rund cirkel och nu de senate 3 dagar en blinkande. Jag gjorde det endast för skoj skull de senaste dagarna

Själv tycker jag de är alldeles för dyra att slösa på för skojs skull. Det står ju i instruktionerna att man ska sluta testa efter fast gubbe, vad du får för utslag nu säger ingenting om nånting egentligen, mer än att dina hormonnivåer ligger så pass högt att de ens ger utslag. Det betyder inget kring varken äl eller graviditet.
Svar på tråden Ägglossningstest blinkande smiley innan mens??