• Ssandra

Tunt blått streck på CB early

Hej!

Tog ett gravtest igår (CB early) som inom testtiden(15 min) fick en väldigt svag grå skugga, tolkade de som negativt! (Tagit väääldigt många såna test under tiden vi försökt, månad 26 nu förövrigt)

Sen blev det gråa strecket lite mer synligt och ca 1 timme efteråt var det ett blått streck, fast bara typ halva av vad det egentligen ska vara i tjocklek..

jag vet att man ej ska läsa av efter tiden gått ut, men kan inte annat än undra hur tusan det kan bli så starkt blått om man ej är gravid..

jag har BIM imorgon eller på onsdag (lite oklart). Ska vänta med att ta ett nytt om inte mensen kommer.. men vågar ej lita på testet!

Vill bara höra ifall nån annan fått likadant?

• Svar på tråden Tunt blått streck på CB early
  • Långbenopluto

Många får så som du beskriver, det är just därför man INTE ska läsa av testet efter tiden som är angivet.

• Ssandra
    Långbenopluto skrev 2021-08-09 21:07:05 följande:

Många får så som du beskriver, det är just därför man INTE ska läsa av testet efter tiden som är angivet.

Nej jag vet det men man kan ju inte rå för att man undrar iaf, har själv aldrig fått så, bara fått gråa spökstreck.. och hört många som plussat såhär också..

så vill mest höra om nån annan med fått så!
Svar på tråden Tunt blått streck på CB early