• Anonym (Tessan)

Stor blödning men plussa svagt? Bild

Hej! För 13 dagar sedan började jag blöda kraftigt en dag med mycket klumpar, ca bim -8, helt oväntat (har oregelbunden mens men alltid 2-/+2 dagar). Smärta i ryggen i flera dagar och sidan vilket jag aldrig får vid mens. Varade i 4 dagar. Mens vid bim uteblir och upplever smått trötthet och lätt ömmade bröst som följer med än idag och taskig humör. Flytningar påminner mig om ägglossning igen. Tog ett test under dagen och såg ett svagt streck. Vet inte om det är önsketänkande men tänkte kolla om ni kan se något.

• Svar på tråden Stor blödning men plussa svagt? Bild
  • Anonym (Lord)

Låter som ett tidigt missfall? Kan din öl och därmed beräknade mens varit tidigare än du trodde? Hormonerna sitter i ett tag så test kan visa positivt ett tag efter.

• Tiffany

tycker också det låter som ett tidigt missfall men för att vara på den säkra sidan, ta ett nytt test om några dagar och se om det blir starkare, och får du väldigt ont ring läkaren.

• Anonym (Tessan)

Det kan nog vara det tyvärr :( Strecket är svagt men syns om man anstränger sig, borde nog öka vid detta laget så allt ser ut som att vara ett missfall. Tråkigt men man får kämpa!

• Tiffany

Ta ett nytt test om 2-3 dagar då om det är något som är levande stiger hcg varannan till var tredje dag!

Svar på tråden Stor blödning men plussa svagt? Bild