• Fredde148

Vill att jag ska röka

Hej

Är 45 år och har träffat en kvinna som jag avgudar. Hon röker vilket inte är något problem för mig men igår när vi satt och pratade sa hon att hon önskade att jag skulle börja röka eftersom hon har en ?rökfetish? och att det är en förutsättning för att hon ska tända sexuellt.

Jag vill göra allt för att förhållandet ska fungera så bra som möjligt men vet inte hur jag ska hantera detta.

Fick nästan känslan att det kan vara en avgörande faktor för ett fantastiskt sexliv/förhållande.

Någon som har samma erfarenhet?

Vad ska jag göra?

PS, vi har båda chefsjobb och universitetsutb så ni som bara önskar kommentera fördömande?låt bli/tack.

• Svar på tråden Vill att jag ska röka
  • Anonym (Enkelt)

Säg åt henne att varken cancer eller KOL är särskilt sexigt och att du tyvärr inte tänker offra din hälsa för att ni ska kunna ha sex. Då får det faktiskt hellre vara.

• Anonym (Nej nej nej)

Vad du ska göra? Det är väl bara att bestämma dig för om relationen är mer värd än din hälsa.

• Hallonpaj83

Är det en seriös fråga? Hade aldrig i livet börjat röka för någon, oavsett vem och varför. Gud så dumt. Lämna och hitta en bättre tjej.

• Anonym (Rökfetish)
    Hallonpaj83 skrev 2021-08-15 17:15:08 följande:

Är det en seriös fråga? Hade aldrig i livet börjat röka för någon, oavsett vem och varför. Gud så dumt. Lämna och hitta en bättre tjej.

Det är sant. Det finns folk som röker under sex, inomhus. En eller flera trådar om det finns även här.

Obegripligt för mig. Jag har inget emot fetisher men det där är sjukt enligt mig för det innebär hälsofara får båda, dyrt, skapar beroende osv

Jag ser hellre att min pv vill utföra scat eller wet än att börjar röka oavsett om det är under sex eller inte.

Finns även trådar där vuxna nybörjare peppar varandra och aldrig vill ge upp sin nya hobby. De känner sig fri och rebelliska.
  • Anonym (o)

Berätta för henne att du tänder på rivning av eternitplattor. Lite asbestdammlunga kan hon väl skaffa för att du ska bli tillfredsställd?

• Anonym (B)

Så det är mer okej att vara fördömande mot någon med lägre utbildning?

Sen är det självklart att hon inte är en bra person. Man ber inte någon skada sin hälsa pga en fetisch . Punkt. 

• Anonym (Rökfetish)
    Anonym (o) skrev 2021-08-15 17:31:30 följande:

Berätta för henne att du tänder på rivning av eternitplattor. Lite asbestdammlunga kan hon väl skaffa för att du ska bli tillfredsställd?

+1
Svar på tråden Vill att jag ska röka