• ttrotare

Bedragen av frun

Hej,

Vet inte hur jag ska börja, men jag har blivit bedragen av min fru. Jag som alltid har trott att vi har haft det så bra. Känner mig så vilsen, besviken och arg/ledsen nu. Vad är felet på mig? Jag är bra mkt snyggare än snittet, tränad, intelligent, givmild, omtänksam? etc? klart jag har dåliga sidor, men jag jobbar på dem hårt.

Har tagit beslutet att inte lämna min fru, då jag tror vi har något unikt, men jag känner mig så vilsen. Vad ska jag göra nu? Tankarna snurrar i huvudet och det känns så orättvist.

En del av mig vill vara otrogen tillbaka, för att göra det jämnt?. En annan del vill inte? Är jag konstig som känner så? Någon annan som känner/känt så?

Kram på er

• Svar på tråden Bedragen av frun
  • Anonym (Been there.. Done that..)

En brasklapp vad gäller hämndsex är att du har inte en jävla aning om hur du kommer må efteråt... Att leta upp nån och genomföra sexet kanske är hyggligt lätt men du vet inte förrän du verkligen legat om hämnden verkligen var ljuv..

Du tar en jävla risk med allt i detta ligg... Ditt samvete kan äta upp dig och göra att du avslöjas eller faktiskt själv erkänner.. Även om din fru varit otrogen betyder inte det per automatik att hon tycker det är okej för dig att göra samma..

Eller å andra sidan kanske faktiskt får känslor av mersmak på det nya sexet att du vill fortsätta på något sätt..

Och som bekant är så räcker det med ett ligg för att bli kär i nån annan... Och risken är att det kan bli en graviditet av ett ligg....

Hämndsex är en form av Pandoras ask...

Är du verkligen beredd på konsekvenserna?

• Anonym (Jag hämnades)
    ttrotare skrev 2021-08-17 20:55:54 följande:

Det är så jag tänker och känner, på något sätt tror jag att det skulle kännas bättre. Jag antar att din man inte fick reda på det!?

Jodå jag berättade för honom när jag kom hem. Jag sade till honom att nu har jag legat med en annan så nu är vi kvitt. Han mådde skit men sa att det var väl rätt åt honom och nu fattade han hur illa han gjort mig för det gjorde så ont i honom att få veta att någon annan man hade legat med mig. Vi grät båda och sa att nu vill vi lägga det här bakom oss, det ska vara bara vi nu och vi lovade varandra att aldrig någonsin såra varandra igen. Vi har också något unikt mellan oss och vi älskar varandra så mycket, det är ju därför jag ville stanna hos honom.

Jag känner faktiskt att otroheterna på ett sätt har gjort att vi kommit ännu närmare varandra. Vi båda har lidit och vi båda kände att sexet med den andra var ingenting i jämförelse med det vi har.
  • Anonym (Jag hämnades)
    ttrotare skrev 2021-08-17 20:55:54 följande:

Det är så jag tänker och känner, på något sätt tror jag att det skulle kännas bättre. Jag antar att din man inte fick reda på det!?

Jodå jag berättade för honom när jag kom hem. Jag sade till honom att nu har jag legat med en annan så nu är vi kvitt. Han mådde skit men sa att det var väl rätt åt honom och nu fattade han hur illa han gjort mig för det gjorde så ont i honom att få veta att någon annan man hade legat med mig. Vi grät båda och sa att nu vill vi lägga det här bakom oss, det ska vara bara vi nu och vi lovade varandra att aldrig någonsin såra varandra igen. Vi har också något unikt mellan oss och vi älskar varandra så mycket, det är ju därför jag ville stanna hos honom.

Jag känner faktiskt att otroheterna på ett sätt har gjort att vi kommit ännu närmare varandra. Vi båda har lidit och vi båda kände att sexet med den andra var ingenting i jämförelse med det vi har.
  • Ordinär Man
    Anonym (Jag hämnades) skrev 2021-08-18 18:52:02 följande:

Patetiskt
  • Anonym (jury)

Sluta med dessa meningslösa hämndfantasier. Om du vill ha hämnd så lämna henne och hitta någon bättre. Det är den ultimata hämnden.

Du vet vad hon är kapabel till, att planlägga och genomföra sexuella möten tydligen utan andra större känslor än attraktion. Om du skulle genomföra ett eget sexuellt möte som hämnd så kommer hon bara att tänka "va bra, vi har ett öppet förhållande så kan jag ju fortsätta ha kul med andra".

• Ordinär Man
    Anonym (jury) skrev 2021-08-18 19:14:53 följande:

Du vet vad hon är kapabel till, att planlägga och genomföra sexuella möten tydligen utan andra större känslor än attraktion. Om du skulle genomföra ett eget sexuellt möte som hämnd så kommer hon bara att tänka "va bra, vi har ett öppet förhållande så kan jag ju fortsätta ha kul med andra".

Låter som en bra idé!
  • Anonym (Jag hämnades)
    Ordinär Man skrev 2021-08-18 19:03:48 följande:

Patetiskt

Vad är det som är patetiskt?
  • MANIL

Hämndsex vore skönt för stunden men sen vet i gudarna hur man mår efteråt ????. Man skadar nog sig själv mer tror jag.

• ttrotare
    MANIL skrev 2021-08-18 21:11:01 följande:

Hämndsex vore skönt för stunden men sen vet i gudarna hur man mår efteråt ????. Man skadar nog sig själv mer tror jag.

Kanske, kanske inte.
  • Anonym (Jag hämnades)
    MANIL skrev 2021-08-18 21:11:01 följande:

Jag hade just det, hämndsex. Jag mådde bättre av det för jag återfick balansen och ja, jag fick hämnd. Mådde inte dåligt av sexet och jag hade en kul kväll med gott samvete, visst kändes det förbjudet och mitt under samlaget kände jag faktiskt saknad efter min man men jag tror det var nyttigt för mig också. Jag insåg att sexet inte betydde något, den andra killen betydde inte något och mina känslor för min man blev inte mindre pga att jag legat med en annan, tvärtom - jag kände ännu starkare hur mycket jag älskar honom och hur speciell han är för mig.

Jag insåg väl då någonstans att precis såhär kände kanske min man också, för mig.

Det var väl lite fult att utnyttja den andra killen för min hämndaktion men å andra sidan, han fick ligga och han klagar nog inte ;) så det drabbade ingen oskyldig!
  • Anonym (FYI)
    MANIL skrev 2021-08-18 17:44:56 följande:

Känner igen dina känslor förresten. Min första känsla var att vara otrogen tillbaks. Har iofs varit otrogen precis när vi blev ihop . Det hände en gång på en utekväll som avslöjades snabbt. Han förlät mig snabbt.

Det jobbiga är nu att det varit kontakt så länge mellan dem. Det var många ggr. Känns så overkligt. Undrar också va det är för fel på mig ? Ser också bra ut och är omtyckt och han älskar mig säger han o visar det. Jag fattar nada.

Då är ni ju kvitt??
  • Ordinär Man
    Anonym (Jag hämnades) skrev 2021-08-18 21:04:47 följande:

Vad är det som är patetiskt?

Att hämnas otroheten. Hitta någon, ha bra sex, låt frun också ha kul, och se till att inte skaffa kli.
  • Xenia
    ttrotare skrev 2021-08-17 12:10:30 följande:

Hej,

Vet inte hur jag ska börja, men jag har blivit bedragen av min fru. Jag som alltid har trott att vi har haft det så bra. Känner mig så vilsen, besviken och arg/ledsen nu. Vad är felet på mig? Jag är bra mkt snyggare än snittet, tränad, intelligent, givmild, omtänksam? etc? klart jag har dåliga sidor, men jag jobbar på dem hårt.

Har tagit beslutet att inte lämna min fru, då jag tror vi har något unikt, men jag känner mig så vilsen. Vad ska jag göra nu? Tankarna snurrar i huvudet och det känns så orättvist.

En del av mig vill vara otrogen tillbaka, för att göra det jämnt?. En annan del vill inte? Är jag konstig som känner så? Någon annan som känner/känt så?

Kram på er

Det hjälper inte hur snygg eller på annat sätt bra man är, man är ändå samma gamla man/fru som inte känns spännande längre. Det är ju därför de flesta är otrogna, de vill ha något nytt och spännande samtidigt som de vill ha kvar den trygge partnern.

Jag tycker inte det verkar som ni har något unikt då hon varit otrogen och inte bara en enda gång.

Det kan förstås finnas orsak att inte lämna om ni har barn ihop.

Ångrar hon sig? I så fall bara för att hon blivit påkommen. Det var ju inte hon själv som erkände. Hade du inte kommit på henne hade hon kunnat fortsätta hur länge som helst, kanske med flera män. Kan du lita på henne i framtiden?

Jag säger som de andra, du måste visa att du inte accepterar otrohet och inte så lätt förlåta henne. Det minsta hon borde ställa upp på är att gå på parterapi. 
  • ttrotare

Nä visst hjälper det inte att man är riktigt snygg , intelligent, rolig när ens partner söker bekräftelse av andra för att må bättre själv. Det spelar ju ingen roll hur man är då.

Svar på tråden Bedragen av frun