ÄR JAG GRAVID!?
HJÄLP MIG! Jag tog nyss två stycken graviditetstest som visade starkt positivt, ett från testlagret och ett från clearblue.
Varför jag testade är för att jag tagit ÄL test nu i tre dagar som alla visat starkt positivt. Jag tror ju att jag är i tiden för ÄL nu, kan det ge utslag på graviditetstest isåfall? Kändes så konstigt att plussa starkt så många dagar i rad.
Anledning till varför jag inte tror att jag är gravid är för att jag fick min mens för två veckor sedan. Det var som en vanlig mens, kom dock 4 dagar tidigare än jag räknat med (följer min cykel på en app). Den varade i 3 dagar, fjärde dagen var det mer brunt. Inga klumpar eller så, men det var ändå rött och jag behövde tampong. Kan en nidblödning vara så riklig? Eller kan det ha varit ett missfall, kan man ens få ett missfall så tidigt?
Så många frågor.. Det var vårt första försök förra månaden och jag tog inte ens test för ÄL då så jag är osäker på om vi ens prickade in ÄL. Känns inte som att det kan vara så enkelt att bli gravid?
Är det någon som varit med om samma!? Jag har telefontid hos barnmorskan snart men jag är så ivrig på att få lite svar!
Känner inga symptom mer än att jag är väldigt trött men det har jag alltid varit pga kronisk sjukdom så kan inte avgöra vad det beror på.. Sötsugen också, men det har jag också alltid varit haha.