• Anonym (Tjäna pengar)

Tjäna pengar på sexuella produkter (som kvinna).

Jag har frågor om hur man som tjej/kvinna kan tjäna pengar på

-Lättklädda och utmanande bilder, ev även naket.

-Filmklipp med lättklätt/utmanande eller naket, även onani.

-Streaming med lättklätt/utmanande eller naket, även onani.

-Sälja använda trosor och liknande.

Hur funkar det?

Hur gör man?

Går det att tjäna några pengar (har inte tänkt det som heltidssyssla och enda inkomstkälla)?

Hur går betalning till?

Kan man dölja sin riktiga identitet?

Vilka sidor finns för detta?

Hur skall sådan inkomst redovisas?

Jag ber om svar från alla er med egen erfarenhet av att sälja eller köpa sådana tjänster/varor. Du kan vara anonym.

• Svar på tråden Tjäna pengar på sexuella produkter (som kvinna).
  • Anonym (Ana)

Jag tror att det folk vanligtvis brukar säga om sånt här är att nån kommer alltid känna igen dig. Kanske är det en fd kollega, dina föräldrars granne eller en släkting, men det brukar tydligen inte dröja länge tills ens identitet kommer fram. Så om du väljer att sälja bilder/video mm på dig själv kan du nog räkna med att någon du känner kommer få nys om vad du håller på med.

• Häegertz

Onlyfans tänker jag lite spontant. Det är exakt vad plattfomen är till för. 

Du behöver bara söka på 'sälja trosor' så får du flera träffar på fullt (nåja) rekorderliga sajter. 

Tänk bara på att flera har åkt dit på detta när skatteverket fått nys om extraknäcket, så tänk till ett varv på hur du ska göra innan de kommer och knackar på. 

• Anonym (Tjäna pengar)
    Häegertz skrev 2021-08-19 14:53:35 följande:

Onlyfans tänker jag lite spontant. Det är exakt vad plattfomen är till för. 

Du behöver bara söka på 'sälja trosor' så får du flera träffar på fullt (nåja) rekorderliga sajter. 

Tänk bara på att flera har åkt dit på detta när skatteverket fått nys om extraknäcket, så tänk till ett varv på hur du ska göra innan de kommer och knackar på. 

Tack för tipset!

Jag vill ha koll på vad som gäller med inkomst (av begränsad storlek) och skatt, så jag slipper bli jagad. 
  • Anonym (Tjäna pengar)
    Anonym (Ana) skrev 2021-08-19 14:33:23 följande:

Jag tror att det folk vanligtvis brukar säga om sånt här är att nån kommer alltid känna igen dig. Kanske är det en fd kollega, dina föräldrars granne eller en släkting, men det brukar tydligen inte dröja länge tills ens identitet kommer fram. Så om du väljer att sälja bilder/video mm på dig själv kan du nog räkna med att någon du känner kommer få nys om vad du håller på med.

Det är jag inte jätteoroad för.
    Det är mer om mina personliga uppgifter skulle läcka ut genom olika kontoregistreringar eller genom betalningsmottagning och liknande.
  • Anonym (Extra cash)

Någon som har erfarenhet av detta och berätta mer?

jag tänkte om jag lägger upp lite ?enkla? bilder eller korta videoklipp på t ex brösten. hur mycket kan man tjäna på sådant? Inget ansikte!

Har en ?normal? naturlig kropp som män verkar uppskatta väldigt mycket. Framför allt brösten som är stora (naturligt som sagt).

vad kan man få för lite sådant material? Förstår att tjejer med silikonbröst och barbedroger, superfit kanske kan leva på detta. Men med naturlig kropp?

kan man dra in några tusen i månaden hade jag faktiskt övervägt detta.. Risk att någon känner igen mina stora bröst (t ex pappor i skolan), men skit samma. Man är väl helt anonym med personuppgifter åtminstone?

berätta vad ni har för erfarenheter!

/fattig tjej

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Tjäna pengar på sexuella produkter (som kvinna).