Bilder på era plus på äl +8/9!!!
Har molvärk och är nyfiken så testade idag och fick detta resultat . Förhoppningsvis ökar det i styrka de närmaste dagarna men det vore lite kul att veta hur era mycket tidiga plus har sett ut!
Har molvärk och är nyfiken så testade idag och fick detta resultat . Förhoppningsvis ökar det i styrka de närmaste dagarna men det vore lite kul att veta hur era mycket tidiga plus har sett ut!
Hej!!
Ja jag känner att jag är i samma situation som du. Ägglossning +10 och fick idag en liten liten blödning. Testade mig och känns som att jag kan tyda ett till streck, vad tycker ni? Eller ser jag fel?
Hej!!
Ja jag känner att jag är i samma situation som du. Ägglossning +10 och fick idag en liten liten blödning. Testade mig och känns som att jag kan tyda ett till streck, vad tycker ni? Eller ser jag fel?
Tog ett nu på kvällen också, bara för att liksom.
Såhär såg mitt ut äl+9, är nu i v 12 :)
Kan tillägga att dagen innan syntes nästan ingenting, bara en svag skugga som knappt syntes på bild.
Åhh ja vi håller varandra uppdaterade här ?????? Tog ett till nu,testa tidigt?. Lite tydligare eller??
Såhär såg mitt ut äl+9, är nu i v 12 :)
Åhh ja vi håller varandra uppdaterade här ?????? Tog ett till nu,testa tidigt?. Lite tydligare eller??
Negativt idag på morgonurinet så det var nog bara falska streck igår jag blöder idag med?.
Negativt idag på morgonurinet så det var nog bara falska streck igår jag blöder idag med?.
Bättre bild
Men när har du din bim? Du har inte fått någon blödning? Det är absolut inte kört för dig ju! Jag håller mina tummar för dig
Men när har du din bim? Du har inte fått någon blödning? Det är absolut inte kört för dig ju! Jag håller mina tummar för dig
5 dagar kvar till bim och ingen blödning. Känner mest att jag borde ha fått streck idag också om strecken igår verkligen varit svaga positiva.
Ja men precis!! Men pausa att testa tills bim nu än är inte hoppet borta eller hur?
Jag kunde förstås inte hålla mig från att testa .
Så här såg det ut idag. Tycker jag anar ett rött teststreck eller vad säger vi?
JAAA men visst gör vi det!! Åh grattis grattis till dig ???? nu får vi verkligen hoppas det blir starkare!
Hur har det gått ? ????????
Hur har det gått ? ????????
Det sista du la upp såg ju SÅ lovande ut! Ja testa imon så spännande!!!
Okej, jag råkade testa. Tror nog jag får ta det som spökstreck tyvärr. Visst ser jag ett mycket svagt streck på Testlagrets men Cb visar nada. Fast jag testar ju vidare såklart