• 4BarnÅenCocaCola

Bilder på era plus på äl +8/9!!!

Har molvärk och är nyfiken så testade idag och fick detta resultat Drömmer. Förhoppningsvis ökar det i styrka de närmaste dagarna men det vore lite kul att veta hur era mycket tidiga plus har sett ut!

• Svar på tråden Bilder på era plus på äl +8/9!!!
  • Kakan2804

Hej!!

Ja jag känner att jag är i samma situation som du. Ägglossning +10 och fick idag en liten liten blödning. Testade mig och känns som att jag kan tyda ett till streck, vad tycker ni? Eller ser jag fel?

• 4BarnÅenCocaCola
    Kakan2804 skrev 2021-08-28 20:40:06 följande:

Hej!!

Ja jag känner att jag är i samma situation som du. Ägglossning +10 och fick idag en liten liten blödning. Testade mig och känns som att jag kan tyda ett till streck, vad tycker ni? Eller ser jag fel?

Jag kan absolut skönja ett svagt streck Glad!! Spännande, då måste vi ju följas åt. Jag testar imorrn bitti igen, tänkte jag. Har en hel drös tester hemma.
  • Tuppjuck44

Såhär såg mitt ut äl+9, är nu i v 12 :)

• Tuppjuck44

Kan tillägga att dagen innan syntes nästan ingenting, bara en svag skugga som knappt syntes på bild.

• Kakan2804

Åhh ja vi håller varandra uppdaterade här ?????? Tog ett till nu,testa tidigt?. Lite tydligare eller??

• 4BarnÅenCocaCola
    Tuppjuck44 skrev 2021-08-28 21:54:11 följande:

Såhär såg mitt ut äl+9, är nu i v 12 :)

Å, grattis !
    Jag hoppas på ett sånt streck imorrn eller på måndag då.
  • 4BarnÅenCocaCola
    Kakan2804 skrev 2021-08-28 22:47:08 följande:

Åhh ja vi håller varandra uppdaterade här ?????? Tog ett till nu,testa tidigt?. Lite tydligare eller??

Det skulle förvåna mig väldigt om det där inte är ett plus !!
  • Kakan2804

Negativt idag på morgonurinet så det var nog bara falska streck igår jag blöder idag med?.

• 4BarnÅenCocaCola
    Kakan2804 skrev 2021-08-29 07:45:40 följande:

Negativt idag på morgonurinet så det var nog bara falska streck igår jag blöder idag med?.

Men nej Gråter. Det såg ju så himla lovande ut. Jag fick inget streck idag jag heller, känns ganska kört för mig med.
  • Kakan2804

Men när har du din bim? Du har inte fått någon blödning? Det är absolut inte kört för dig ju! Jag håller mina tummar för dig

• 4BarnÅenCocaCola
    Kakan2804 skrev 2021-08-29 12:10:27 följande:

Men när har du din bim? Du har inte fått någon blödning? Det är absolut inte kört för dig ju! Jag håller mina tummar för dig

5 dagar kvar till bim och ingen blödning. Känner mest att jag borde ha fått streck idag också om strecken igår verkligen varit svaga positiva. 

• Kakan2804

Ja men precis!! Men pausa att testa tills bim nu än är inte hoppet borta eller hur?

• 4BarnÅenCocaCola

Jag kunde förstås inte hålla mig från att testa Skrattande.
    Så här såg det ut idag. Tycker jag anar ett rött teststreck eller vad säger vi?

• Kakan2804

JAAA men visst gör vi det!! Åh grattis grattis till dig ???? nu får vi verkligen hoppas det blir starkare!

• 4BarnÅenCocaCola
    Kakan2804 skrev 2021-09-01 08:33:58 följande:

Hur har det gått ? ????????

Jag har inte vågat testa Drömmer. Alla de här små symptomen känns som bortblåsta; ingen molvärk, inga ömma bröst, så jag blev lite uppgiven. Men i morgon kan jag nog inte hålla mig borta Skrattande.
  • 4BarnÅenCocaCola

Okej, jag råkade testa. Tror nog jag får ta det som spökstreck tyvärr. Visst ser jag ett mycket svagt streck på Testlagrets men Cb visar nada. Fast jag testar ju vidare såklart Tungan ute

Svar på tråden Bilder på era plus på äl +8/9!!!