• Anonym (En man som heter Ove)

Hade du kunnat vara Hotwife?

Hur tänker du (kvinna) på att vara en hotwife? Dvs. att du har din sambos ?tillåtelse? att ligga med andra män eller att han till och med uppmuntra dig att göra detta medan han är helt monogam och inte vill eller kommer ligga med andra än dig. Inget cuckold utan snarare hotwife/stag förhållande. Vet du inte vad det betyder så får du googla om du är nyfiken?

Bakgrund till frågan är att en stor del av de sökningar som görs på diverse porrsiter handlar om just hotwife och watch wife fuck och det är många män som fantiserar om att deras fru/kvinna ligger med andra. Är det då något som skulle kunna uppmuntras och upplevas eller tycker man som kvinna att detta är konstigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunnat vara Hotwife?
  • Anonym (Nej, inte hotwife men hot wife)

Jag vill väldigt gärna bli någons hot wife. Men inte hotwife. Är väldigt monogam av mig och vill ha en monogam relation. Så jag tänkte först försöka bli hot med hjälp av gymmet och lära mig sminka mig, klä mig lagom sexigt osv. och sedan hitta en husband och bli hans wife. En hot wife.

Ser för närvarande ut som en överviktig butchflata och när jag försöker sminka mig som en transvestit så det är en lång väg att gå. 

• Anonym (Hahah)
    Anonym (Nej, inte hotwife men hot wife) skrev 2021-09-03 07:23:19 följande:

Jag vill väldigt gärna bli någons hot wife. Men inte hotwife. Är väldigt monogam av mig och vill ha en monogam relation. Så jag tänkte först försöka bli hot med hjälp av gymmet och lära mig sminka mig, klä mig lagom sexigt osv. och sedan hitta en husband och bli hans wife. En hot wife.

Ser för närvarande ut som en överviktig butchflata och när jag försöker sminka mig som en transvestit så det är en lång väg att gå. 

XD XD så skön du är! ?
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2021-09-02 08:30:13 följande:

Min dröm hade varit att han beordrar mig att erbjuda mig/göra saker med andra män, som en utvidgad dominanslek. 

Du låter lite som min sambo, sådär lite lagom undergiven och att du gillar att tillfredsställa. Som du skriver, skulle din man beordra dig att tillfredsställa en annan man så skulle du kunna göra det för att vara ?duktig? och tillfredsställa din man. Är mina förutfattade meningar rätt??
    Bättre Beg skrev 2021-09-02 08:29:49 följande:

Jag hade kunnat vara Hotwife, men under förutsättningar att maken är med. Jag går igång på tanken att han ser på och givetvis är m på ett hörn. Har tagit upp detta m maken och just nu är vi inte riktigt där men jag tror att det är inte omöjligt att det kommer att hända i framtiden.

Så säger min sambo med, att om hon ska ligga med någon annan så vill hon att jag är med och kan dela på upplevelsen. Hon säger att det kommer hända, eftersom det är jag som tagit upp det och berättat att jag tänder på det men hon har inte sagt när det sker. Innan jag dör sa hon vid nått tillfälle. :)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2021-09-02 08:30:13 följande:

Jag hade kunnat göra det för kicken själv, men nu vet jag att min man inte vill det och då kommer det klart inte på fråga. Han är dominant possessiv och det får han vara, vi har alltid haft bra sex så jag saknar inget, bara lite nyfiken på hur andra män vill ha det.

Min dröm hade varit att han beordrar mig att erbjuda mig/göra saker med andra män, som en utvidgad dominanslek. 

Så tänker min sambo med, att hon gärna gör det för att tillfredsställa mig och en annan man. Hon är typ okej med att ha sex med någon annan och hon vill att jag hittar en man som hon ska knulla med. Jag tänkte hon skulle få välja själv men hon vill bli beordrad att tillfredsställa någon annan som en del av hennes undergivna sida.

Hon skulle lätt suga av och låta någon spruta i hennes mun om jag ber henne göra detta.
  • Anonym (Nyfiken man)

Tror det kan vara väldigt svårt för kvinnor, att förstå att mannen som älskar dig, faktiskt vill att du njuter med andra män. Inget för alla män eller kvinnor, men helt klart finns det ett stort antal män som njuter oerhört av att kvinnan har fri kärlek med andra, som hon behagar

• Pussan

Min Lover vill gärna vara med, men han älskar också att höra när/hur jag har varit med andra män. Allra bäst är att ringa honom på jobbet och berättatatt jag har just knullat med X  i hans bil.... t ex.... 
    Då är min Lover galet kåt när han kommer hem

• Leostar

Vi har det lite så fast med skillnaden att det går åt båda hållen, vi båda är fria att ligga med andra och vi gör det, ibland enskilt och ibland tillsammans.
    Sjukt hett att sitta i hemmakontoret i videomöten vetandes att frun är just nu borta hos X och knullar, då är det tur att kameran i datorn inte filmar hela kroppen. :)

• Anonym (W)
    Anonym (En man som heter Ove) skrev 2021-12-27 13:08:20 följande:
    Så tänker min sambo med, att hon gärna gör det för att tillfredsställa mig och en annan man. Hon är typ okej med att ha sex med någon annan och hon vill att jag hittar en man som hon ska knulla med. Jag tänkte hon skulle få välja själv men hon vill bli beordrad att tillfredsställa någon annan som en del av hennes undergivna sida.

Hon skulle lätt suga av och låta någon spruta i hennes mun om jag ber henne göra detta.
    Härligt.... Kysser du henne?

Såklart!

• Anonym (W)
    Anonym (En man som heter Ove) skrev 2022-01-02 17:27:11 följande:

Såklart!

Du är modig... Jag har aldrig vågat....
  • Anonym (Kille)

Låter dumt, men om andra vill så varför inte. Tycker dock ordet "Hotwife" låter oerhört löjligt, riktigt cringe på det ordet.

• Anonym (W)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-03 10:59:08 följande:

Låter dumt, men om andra vill så varför inte. Tycker dock ordet "Hotwife" låter oerhört löjligt, riktigt cringe på det ordet.

Tycker att både ordet "hotwife" och företeelsen är oerhört upphetsande.
  • Anonym (Hurgickdet)

Hej

En äldre intressant tråd?.
    Några kvinnor har kommenterat att de vill eller skulle kunna tänka sig att vara en hotwife men ännu inte testat.
    Har någon av er eller någon annan testat nu efter ett tag?
    Berätta gärna om hela processen från första tanken, vems ide det var och hur ni tagit det vidare.

Tack

• Anonym (Z2)

Min idé (kille) fick min sambo att bli nyfiken efter en lång period av prat och fantisering. När vi väl hittat en kille så skjutsade jag iväg henne till en kille vi träffat. Åker hem och tar inte lång tid innan jag börjar få bilder på snap när min sambo suger av en annan och har sex. Svartsjuka och överkåt känsla sprider sig genom kroppen, älskade det :) straffknull när hon kom hem när hon berättade detaljer vad dom gjort 

Svar på tråden Hade du kunnat vara Hotwife?