Hur får du enklast orgasm med en partner?
På vilket sätt stimuleras din kropp när du lättast får orgasm?
Att ligga nakna tillsammans ett tag för att bygga upp upphetsningen, jag gillar att bli smekt till orgasm samtidigt som jag känner honom mot mig.
Annars använder jag satysfyer under sexet, funkar alltid.
Jag kommer aldrig av enbart penetration.
Oralsex om han fokuserar på klitoris och inte byter rytm hela tiden .
Men lättast genom att min partner smeker mig medan han är inne i mig eller att jag smeker mig när han är i mig, fungerar även med smek utan penetration
Kommer lättast om jag rider honom, så jag kan styra hur klitoris gnids samtidigt.
Han stimulerar G-området med fingrarna, och mina bröstvårtor, och jag rattar klitoris.
Jackpot inom tre minuter varje gång (och väsentligt skönare än om jag bara ger mig en klitorisorgasm).
Har bara fått orgasm med en man två ggr. Då gjorde jag allt själv. Mannen tittade bara första ggn. Andra ggn ned kuken I mig.
Upplevde min första orgasm vid 48.
Kryssade i analsex men det är min mans tunga, inte penetration. Han ligger på golvet, jag sitter på huk över. Det är inte enklast egentligen, utan enda sättet. Är skönt med normal sex, klitoris stimulans osv. men jag kommer inte av det, utan stannar vid att jag känner att jag kanske skall komma vilket jag inte gör. Av det där kommer jag, rätt fort och ibland flera gånger. Är nog inte riktigt skapt som man skall.
Bli slickad samtidigt som han stimulerar g-punkten. Har kommit av enbart penetration men det har väl kanske hänt 4 gånger i hela mitt liv. Har fått analorgasm nån enstaka gång också.
Frågan är såklart ställd till alla kvinnor där ute!
Svaret finns inte med, men jag får det lättast genom att gnida mig mot mannen samtidigt som penetrerande sex.