• gabriellasofie

Spökstreck på tre olika graviditetstest?

Okej, så.. jag gjorde här om dagen ett annat inlägg där jag i desperation frågade om hjälp och råd ang. mitt problem med utebliven mens och ägglossning ett år efter avslutad amning.

Gick på en kur letrozol i slutet av augusti och för två dagar sedan började jag känna mig konstig i kroppen och jag tänkte jaja, jag tar ett test för skoj skull. 

Jag fick ett svagt, svagt streck som knappt borde räknas som positivt, man fick liksom vrida och vända för att faktiskt se att det var något där. Har efter detta vid olika tidpunkter tagit ytterligare två test som också visat ett streck, något tydligare men fortfarande väldigt svagt.

Alla testen är från olika märken, graviditetskollen, tento och Lloyds testa tidigt. Tog ett till test idag med morgonurin som jag först trodde var helt blankt men såg sedan i dagsljus att det var något där, men mycket svagare än gårdagens test och man behöver återigen vrida och vända för att se det svaga strecket.

JAG VET ATT JAG BORDE HA IS I MAGEN och helt enkelt vänta ett par dagar innan jag tar nästa test, vilket jag ska så ni behöver inte påpeka det. Skrattande Min fråga är helt enkelt om det är möjligt med så många spökstreck, i och med att de är så pass svaga samt att dagens test är svagare än alla de andra? Obestämd

• Svar på tråden Spökstreck på tre olika graviditetstest?
  • gabriellasofie

Översta är gårdagens, såklart tydligare för den har torkat.

Understa är dagens på morgonurin, knappt synligt (kanske till och med bara jag som ser något)
Svar på tråden Spökstreck på tre olika graviditetstest?