• Anonym (Rakad/kortklippt)

Raka fiffin - vad är sexigast?

Vad tycker du är sexigast på en kvinna i fråga om könshår?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raka fiffin - vad är sexigast?
  • Anonym (Morw)

Föredrar rakat eller vaxat, behöver inte vara hela om man vill ha en frisyr.

Tycker det är skönare sex när vi båda är rakade och vid oralsex bedtyligt mer Nice att slippa hår.

Det är dock inget jag lägger mycket vikt vid utan har sex /oralsex ändå utan några problem =)

• Anonym (Man 50)
    Anonym (jane doe) skrev 2021-09-19 19:35:13 följande:

Jag blir så avtänd på killar som vill ha helrakat. Om de tänder på 9-åriga vaginor så är det bara äckligt. Gillar inte heller killar som rakar av sig allt. Jag tänder inte heller på barn.. Gillar riktiga män och kvinnor.

Instämmer helt. Orakat kön är absolut sexigast Jag har inget emot att det är ansat men helrakat ser antingen ut som en docka (på yngre tjejer) eller som en broiler på skärbrädan på mognare kvinnor. Naturligt är bäst och doftar dessutom underbart.
  • Anonym (Lars-Åke)

Jag sköter min frus mus. Hon lägger sig på rygg i sängen och jag lägger en handduk under hennes rumpa. Sen tar jag fram Philips Oneblade och ansar blygdläpparna och kring klitoris. Venusberget låter jag vara bevuxet.

Sen baddar jag med en fuktig, varm handduk och torkar henne, tar bort handduken där håren har fallit. Sen slickar jag hennes släta fina blygdläppar. 

• Anonym (Per-Erik)
    Anonym (Lars-Åke) skrev 2021-10-04 14:10:37 följande:

Jag sköter min frus mus. Hon lägger sig på rygg i sängen och jag lägger en handduk under hennes rumpa. Sen tar jag fram Philips Oneblade och ansar blygdläpparna och kring klitoris. Venusberget låter jag vara bevuxet.

Sen baddar jag med en fuktig, varm handduk och torkar henne, tar bort handduken där håren har fallit. Sen slickar jag hennes släta fina blygdläppar. 

Duktig du är!
  • Akroman

Att ha en liten fin, korthårig landningsbana som kittlar lite på nästippen när jag går ner och slickar fiffin är ju mysigt.....mmmm

• Tom Araya
    Anonym (jane doe) skrev 2021-09-19 19:35:13 följande:

Jag blir så avtänd på killar som vill ha helrakat. Om de tänder på 9-åriga vaginor så är det bara äckligt. Gillar inte heller killar som rakar av sig allt. Jag tänder inte heller på barn.. Gillar riktiga män och kvinnor.

Du menar att du lätt tas för en 9-åring om du rakar bort könshåret.?

Jag har varit med om en del, olika könshårsfrisyrer inkluderat, men aldrig ovan beskrivna.

Ska män låta bli att raka ansiktet också, för att inte riskera att tas för att vara barn?
  • Tom Araya
    Anonym (Är kvinna, svarade ändå) skrev 2021-09-20 15:09:57 följande:
    Så sällan som det området på mig får besök så hade en fladdermus vart passande. Tack för tipset, skall försöka få till det.
    Det låter som att hon borde ändra på det. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (.) skrev 2021-10-03 22:26:55 följande:

Tycker helrakat känns så obehagligt, byxorna skaver mot fittan och även kuken.

Sen undrar jag, ni som föredrar helrakat: gör ni verkligen det på rejäla läppar också? Inte såna där små estetiskt tilltalande, diskreta flärpar utan en rejält mastig fitta?

Tycker min fitta står ut så mycket som helrakad, fast då är jag också rätt välutrustad (även om jag i övrigt är väldigt nätt).

Leta upp en bild på något liknande och länka till här.
  • Anonym (Lollo)
    Tom Araya skrev 2021-10-05 16:18:53 följande:

Du menar att du lätt tas för en 9-åring om du rakar bort könshåret.?

Jag har varit med om en del, olika könshårsfrisyrer inkluderat, men aldrig ovan beskrivna.

Ska män låta bli att raka ansiktet också, för att inte riskera att tas för att vara barn?

Men exakt! Det ska alltid refereras till pedofilkortet när det handlar om könshår, men jag undrar samma som du - att män i sådant fall inte ska raka sig utan ha skägg, kvinnor lämnar håret under armarna, på benen, låren, överläppen osv. Självklart är kvinnor fria att göra detta, som med allt annat hår på kroppen, men just det att det bara skulle vara könshåret som avgör om man ser ut som nio år eller ej. Jag förstår verkligen inte det.

Jag har själv helvaxat och har haft det under större delen av mitt vuxna liv (är 40+). Inte tusan ser jag ut som ett barn någonstans. Den som skulle ta mig för det måste vara både blind och döv och sakna känsel, tror jag.
  • Anonym (Per-Erik)
    Akroman skrev 2021-10-05 15:28:51 följande:

Att ha en liten fin, korthårig landningsbana som kittlar lite på nästippen när jag går ner och slickar fiffin är ju mysigt.....mmmm

Jaha, ja...du slickar fitta...du e sån du....
  • Akroman
    Anonym (Lollo) skrev 2021-10-05 16:41:18 följande:
    Men exakt! Det ska alltid refereras till pedofilkortet när det handlar om könshår, men jag undrar samma som du - att män i sådant fall inte ska raka sig utan ha skägg, kvinnor lämnar håret under armarna, på benen, låren, överläppen osv. Självklart är kvinnor fria att göra detta, som med allt annat hår på kroppen, men just det att det bara skulle vara könshåret som avgör om man ser ut som nio år eller ej. Jag förstår verkligen inte det.

Jag har själv helvaxat och har haft det under större delen av mitt vuxna liv (är 40+). Inte tusan ser jag ut som ett barn någonstans. Den som skulle ta mig för det måste vara både blind och döv och sakna känsel, tror jag.
    Helvaxat är ju också mysigt.....
Svar på tråden Raka fiffin - vad är sexigast?