Raka fiffin - vad är sexigast?
Vad tycker du är sexigast på en kvinna i fråga om könshår?
Vad tycker du är sexigast på en kvinna i fråga om könshår?
Föredrar rakat eller vaxat, behöver inte vara hela om man vill ha en frisyr.
Tycker det är skönare sex när vi båda är rakade och vid oralsex bedtyligt mer Nice att slippa hår.
Det är dock inget jag lägger mycket vikt vid utan har sex /oralsex ändå utan några problem =)
Jag blir så avtänd på killar som vill ha helrakat. Om de tänder på 9-åriga vaginor så är det bara äckligt. Gillar inte heller killar som rakar av sig allt. Jag tänder inte heller på barn.. Gillar riktiga män och kvinnor.
Jag sköter min frus mus. Hon lägger sig på rygg i sängen och jag lägger en handduk under hennes rumpa. Sen tar jag fram Philips Oneblade och ansar blygdläpparna och kring klitoris. Venusberget låter jag vara bevuxet.
Sen baddar jag med en fuktig, varm handduk och torkar henne, tar bort handduken där håren har fallit. Sen slickar jag hennes släta fina blygdläppar.
Jag sköter min frus mus. Hon lägger sig på rygg i sängen och jag lägger en handduk under hennes rumpa. Sen tar jag fram Philips Oneblade och ansar blygdläpparna och kring klitoris. Venusberget låter jag vara bevuxet.
Sen baddar jag med en fuktig, varm handduk och torkar henne, tar bort handduken där håren har fallit. Sen slickar jag hennes släta fina blygdläppar.
Att ha en liten fin, korthårig landningsbana som kittlar lite på nästippen när jag går ner och slickar fiffin är ju mysigt.....mmmm
Jag blir så avtänd på killar som vill ha helrakat. Om de tänder på 9-åriga vaginor så är det bara äckligt. Gillar inte heller killar som rakar av sig allt. Jag tänder inte heller på barn.. Gillar riktiga män och kvinnor.
Tycker helrakat känns så obehagligt, byxorna skaver mot fittan och även kuken.
Sen undrar jag, ni som föredrar helrakat: gör ni verkligen det på rejäla läppar också? Inte såna där små estetiskt tilltalande, diskreta flärpar utan en rejält mastig fitta?
Tycker min fitta står ut så mycket som helrakad, fast då är jag också rätt välutrustad (även om jag i övrigt är väldigt nätt).
Du menar att du lätt tas för en 9-åring om du rakar bort könshåret.?
Jag har varit med om en del, olika könshårsfrisyrer inkluderat, men aldrig ovan beskrivna.
Ska män låta bli att raka ansiktet också, för att inte riskera att tas för att vara barn?
Att ha en liten fin, korthårig landningsbana som kittlar lite på nästippen när jag går ner och slickar fiffin är ju mysigt.....mmmm
Jag tycker att det hon vill ha är sexigast :)