• Anonym (Undersökning)

Cool dyr båt, hade det blivit sex?

Tänk dig en solig sommardag, där du går en stilla promenad ensam i en båthamn. Vid bryggan står jag vid min massiva lyxyacht. En överårig, kortväxt, muskulös satt man med flint. Tänk dig Bingolottos Leif Loket Olsson innan han blev jättegammal. Lika kort och ungefär lika flintig. Tänk dig nu att Leif Loket Olsson var bodybuilder och missbrukar anabola steroider och är anabola-Loket så får du kanske en tydlig bild.

Skepparmössa käckt på svaj. För liten t-shirt där magen som sväller ut över byxlinningen står i skarp kontrast med de enorma svällande överarmarna. Som tjocka korvar som någon försökt pressa i alldeles för mycket fyllning i och tjocka ådror som ser ut som på en erigerad penis ringlande runt korvarmarna. 

Den stilige (eller fule, beroende på hur du tolkat texten ovan) mannen bjuder med dig på en tur i sin enorma yacht. Han är tydligt rik för att han en sån enorm båt. Blir det ligga av och en tur på båten?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cool dyr båt, hade det blivit sex?
  • Anonym (SailRacing)
    Anonym (Undersökning) skrev 2021-09-16 23:00:58 följande:

Tänk dig en solig sommardag, där du går en stilla promenad ensam i en båthamn. Vid bryggan står jag vid min massiva lyxyacht. En överårig, kortväxt, muskulös satt man med flint. Tänk dig Bingolottos Leif Loket Olsson innan han blev jättegammal. Lika kort och ungefär lika flintig. Tänk dig nu att Leif Loket Olsson var bodybuilder och missbrukar anabola steroider och är anabola-Loket så får du kanske en tydlig bild.

Skepparmössa käckt på svaj. För liten t-shirt där magen som sväller ut över byxlinningen står i skarp kontrast med de enorma svällande överarmarna. Som tjocka korvar som någon försökt pressa i alldeles för mycket fyllning i och tjocka ådror som ser ut som på en erigerad penis ringlande runt korvarmarna. 

Den stilige (eller fule, beroende på hur du tolkat texten ovan) mannen bjuder med dig på en tur i sin enorma yacht. Han är tydligt rik för att han en sån enorm båt. Blir det ligga av och en tur på båten?

Hade jag fått 100 tusenlappar i handen för att knulla så visst, ok. Inte annars.
    Hade det varit en stekare på båten hade han också fått betala.

Ett ligg fixar jag lika lätt som att köpa standardmjölk på ICA.
  • Anonym (Undersökning)
    Anonym (Esa) skrev 2021-09-17 17:50:45 följande:

Nej, du är en främling. Jag känner inte dig. Du har ingen aning om hur det är att vara tjej/kvinna så att du ens ställer frågan om jag vill åka med gör att du är en man jag väljer bort. Vill ha en man som ger trygghet, inte tar den ifrån mig.

Om jag har såna där båtkrokar (filmen: jag vet vad du gjorde förra sommaren) i prydliga rader vältillgängligt på båten då? Blir jag tafsig och jobbig ute till havs kan du lätt få tag i en båtkrok att freda dig med. Känns det tryggare?
  • mari123

Absolut INTE vid första åkturen......MEN var mannen charmerande och trevlig så kanske efter en tid om vi lärde känna varandra och det uppstod känslor. Pengar och en tjusig båt kan fungera som afrodisiaka men det behövs mer. Tänker också att en mogen man kommit över det där pubertala beteendet att det ska "liggas" hela tiden och vidgat sin världsbild och kan vara intressant!?

• Anonym (aaa)

Man kan ju alltid blunda Flört 

• Anonym (Kanske ändå)
    Anonym (Undersökning) skrev 2021-09-16 23:43:37 följande:

Men...herregud. Det skulle jag givetvis aldrig göra. Det är 0%s risk för både mord och våldtäkt kan jag garantera. Nu kanske inte det hade vart ett bra argument om jag sa det vid båtbryggan "Garanterat 0%s risk för våldtäkt eller mord", det hade nog snarare avskräckt. Men, men.

Kim Wall trodde inte heller att något sådant skulle hända.
  • Anonym (Jolly Roger)

Verkar som du får på båten av så gott som alla som svarat dig, TS. Du blev akterseglad, helt enkelt.

Simma lugnt! :P

P.S. Även en världsmästare i simning är chanslös när krampen slår till i kallt havsvatten. Har också hänt att extremt vältränade och tuffa attackdykare drunknat till havs...så take care, skepparn.

• Anonym (Undersökning)
    Anonym (Jolly Roger) skrev 2021-09-23 02:39:17 följande:

Verkar som du får på båten av så gott som alla som svarat dig, TS. Du blev akterseglad, helt enkelt.

Simma lugnt! :P

P.S. Även en världsmästare i simning är chanslös när krampen slår till i kallt havsvatten. Har också hänt att extremt vältränade och tuffa attackdykare drunknat till havs...så take care, skepparn.

25sek på 50m kortbana (25m bassäng). i dagsläget som 40+ Så im the fakkin king.
  • Jonnynilsson
    Anonym (segelbruden) skrev 2021-09-17 15:46:26 följande:
    Hoppsan, tänk om du har rätt.
    Nu vågar jag inte låta gubben min (lång och bara småtjock) åka själv till båten.
    Han kommer ju bli överfallen av ortenbrudar som skriker brooor och bara skulle älska att åka båt.
    Jag har det problemet. Varje gång jag är nere i marinan och grejar med båten så får jag inte vara ifred en sekund. Det bara dräller in unga tjejer som inget annat vill än att åka med ut på en tur.

Eller inte. Fast jag ser varken ut som loket eller har en dyr båt. Bara en liten DC och för det mesta är frugan med.
  • Anonym (Bimbo)

Oh ja självklart, bara du har cash o mustach så ska jag vara topless på din yacht  

• Anonym (Jolly Roger)
    Anonym (Undersökning) skrev 2021-09-23 14:23:55 följande:

25sek på 50m kortbana (25m bassäng). i dagsläget som 40+ Så im the fakkin king.

Imponerande tid där, men, som sagt, inget som hjälper dig när krampen sätter in. Eller när du är så långt ute till havs att du helt enkelt inte orkar simma till land (inte ens så lätt att hitta land när man ligger i spadet utan sjökort mm.). Sådant här borde du, som sjövan, känna till. Men, det är upp till dig, skepparn.
  • Anonym (Undersökning)
    Anonym (Jolly Roger) skrev 2021-09-23 17:17:17 följande:
    Imponerande tid där, men, som sagt, inget som hjälper dig när krampen sätter in. Eller när du är så långt ute till havs att du helt enkelt inte orkar simma till land (inte ens så lätt att hitta land när man ligger i spadet utan sjökort mm.). Sådant här borde du, som sjövan, känna till. Men, det är upp till dig, skepparn.
    Jag är inte så sjövan ännu. Har åkt stenabåt, helsingörsfärja och paddlat kanot. Men jag har tittat mycket på båtar, älskar båthamnar.

Jag blev imponerad över mig själv med den tiden. Har bara tränat med vikter senaste 25 åren och simmat väldigt, väldigt sporadiskt. Men explosiviteten och tekniken sitter i, jag är snabb som en delfin i vattnet ändå. (på korta sträckor) 
  • Jenny3896

Haha, försvinn gubbslem.

Svar på tråden Cool dyr båt, hade det blivit sex?