CarinEllinor skrev 2021-09-22 14:20:06 följande:
Åh vad jag hoppas att det är er tur snart.
Hur har det gått i veckan? Tagit något mer test?
Jag har fortfarande samma symptom, men börjat få ont i ljumsken. Vet inte om det har med mitt tunga arbete att göra eller om der kan va ett symptom det med. Känns som molvärk i magen som strålar.
Tog ett test med rfsu testa tidigt imorse men det var ett fet-nej. Så får ha is i magen till nästa vecka och hoppas att det inte är mensen som är påväg.
Hade jätte intesiv mensvärk för några dagar sedan, och värk på högre äggstocken... helt säker på att mensen skulle komma..men nej. Sen två dagar tillbaka har jag plussat svagt på några tester, men än så länge väldigt svagt men man ser den. Hoppas jag inte inbillar mig..
Tappen är fortvarande långt in, så det var ett tecken. Ett nytt symptom är att det känns som jag doppat mitt ansikte i eld. Får en värmande känsla som kommer och går. Mensvärken är mildare och känns som det händer något i livmodern men vet inte riktigt vad.
Ont i ljumsken hade jag med, och än idag tillofrån. Det är ett bra tecken. De bästa testerna jag haft och är billigast är just från gravidkollen, deras stickor. Tror det var typ 40 st för 200 kr. Hur känns din tapp? Läst något mer om det? När är din bim? :)