• SweeneyToad

    Vad kollar ni på youtube?

    Jag kollar på simmers(som pratar om, eller spelar sims), kanaler som handlar om populärkultur(amandabb är en favorit), och så många olika modekanaler(haute le mode), sammanlagt prenumererar jag på 122 kanaler.

  • Svar på tråden Vad kollar ni på youtube?
  • Aniiee

    Jag prenummererar på 203 kanaler, och tittar även på en handfull som jag glömmer att prenmerera på. Kollar på allt mellna himmel och jord, från popfaktakanaler till hardcore science till historia till olika slags hantverkt till spelnyheter till playthroughs till reactors till matlagning och mer därtill.

    Just exakt nu håller jag på och komma ikapp med Viced Rhinos kanal. Han pratar om religion och vetenskap, framför allt om religiöst folk som inte har koll på vetenskapen...


    We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Dr Nail

    Kollar på olika resekanaler, men just nu mest på Streetbeefs: ett slags MMA för amatörer och utan regler (hävdas det, men nä det finns regler) - sjukt underhållande då det är en helt vild blandning av skills.

  • Hyllemor

    Ärligt talat använder jag youtube mest för att lyssna på musik. Den enda jag följer just nu är Mustiga Mauri. Tidigare följde jag en britt och en amerikan som bodde i Sverige och pratade om kulturkrockar. När jag lade golv, tittade jag på instruktionsvideor på youtube innan.


    Den största delen youtube-filmer jag tittar på, är för att få mer information om någonting som jag har sett tidigare. Som idag, t.ex. då jag såg SVT:s dokumentär om en dövblind kille som cyklade från Treriksröset till Smygehuk. Eftersom de hade korta klipp från nyhetsprogram med i dokumentären, så letade jag upp "originalnyheterna" på youtube och ägnade en timme till åt att titta igenom dessa, och dessutom lyssnade jag på sveriges radios program från samma resa.


    För att sammanfatta det hela, så är nog Youtube mest en kanal att få lite "mer" information kring saker kring, när det inte finns så mycket att läsa kring det hela.

  • USA111

    Organisations videor, folk som demonstrerar mobiler och visar bra appar, spelhallar videor, musikvideor

    Jäkla bra kille ni borde fälja

  • USA111
    Dr Nail skrev 2021-09-23 22:55:26 följande:

    Kollar på olika resekanaler, men just nu mest på Streetbeefs: ett slags MMA för amatörer och utan regler (hävdas det, men nä det finns regler) - sjukt underhållande då det är en helt vild blandning av skills.


    Ser du wolters world?
  • USA111
    SweeneyToad skrev 2021-09-23 17:18:26 följande:

    Jag kollar på simmers(som pratar om, eller spelar sims), kanaler som handlar om populärkultur(amandabb är en favorit), och så många olika modekanaler(haute le mode), sammanlagt prenumererar jag på 122 kanaler.


    Oj prenumerar på 42
Svar på tråden Vad kollar ni på youtube?