• Anonym (Em)

Rfsu svagt plus? Bild!

Tog ett rfsu test precis, då jag fått en del symptom och inte fått min mens än... vad tror ni? Skuggan kom upp direkt.

• Svar på tråden Rfsu svagt plus? Bild!
  • Anonym (.)

Svagt pluss. Testa på nytt om en eller två dagar. är mensen sen?

• QueenV
    Anonym (Em) skrev 2021-09-23 20:01:23 följande:

Tog ett rfsu test precis, då jag fått en del symptom och inte fått min mens än... vad tror ni? Skuggan kom upp direkt.

Typiskt dem testen att ge ett svagt sträck. Hände mig förra månaden. Tog ett till som var helt blankt.
  • Anonym (Em)
    Anonym (T) skrev 2021-09-23 20:02:51 följande:

Spökstreck

Har fått liknande streck från gravidkollen och från rfsu early var det en tydligare streck. Men någon dag sedan...
  • Anonym (Em)
    Anonym (.) skrev 2021-09-23 20:04:33 följande:

Svagt pluss. Testa på nytt om en eller två dagar. är mensen sen?

Ska testa imorgon och hoppas på ett tydligare streck. Är osäker när ägglossningen inträffade så är inte riktigt säker om jag redan haft min bim eller ska ha snart. Har mensvärk hela tiden, bubblar i magen, varm i ansiktet, trött och kissnödig. Behöver inte betyda något men har aldrig mensvärk mellan ägglossning fram till mensen. 14-15:e hade jag extremt ont, typ mensvärk och det stack till på höger sidan på äggstockarna. Om det var ägglossning, nidation eller vad.... om det var ägglossning så ska jag ha bim den 27-28:e. Men spekulerar nu bara...
Svar på tråden Rfsu svagt plus? Bild!