• Anonym (T)

Ingen mens... bim +7 mensvärk

Är på ungefär bim +7 idag. Knappast några sympton än konstig känsla i brösten ibland och mens värk. Förra veckan fick jag hemsk mensvärk på natten och jobbiga stick-liknande smärtor på höger äggstock. Igår kom det igen på höger, men något mildare men fortvarande ganska ont. Flytningar är som lotion, men inne är de som äggvita(påminner om ägglossningflytning då man kan bygga broar mellan fingrarna).

Kan mensen endå vara påväg eller en graviditet? Kanske ägglossade senare än vad jag trodde... Men smärtorna känns konstiga.

• Svar på tråden Ingen mens... bim +7 mensvärk
  • Anonym (T)

Någon?

• DomkallarmigS

Har du tagit ett graviditetstest? Omöjligt att utesluta graviditet annars :) låter som möjliga symtom allting tycker jag.

• Anonym (...)

Jag hade samma som du. Tyvärr som kom mensen till sist men jag misstänker att det kanske var tidigt missfall då jag mår väldigt dåligt fysiskt och blöder mer. Jag brukar inte ha några mensbesvär alls. Jag vet dock inte om man kan känna av tidiga missfall :S.

Hoppas det går bra för dig. Jag skulle nog avvakta lite med test men om du är gravid lär det väl synas vid det här laget. 

Svar på tråden Ingen mens... bim +7 mensvärk