Genombrottsblödning
Ni som haft en genombrottsblödning, kan ni berätta hur det va? Jag har testat positivt o är på bim +2-3. Har sedan några dagar blött brunt lite så o då o ibland lite lite rödare. Kan va slut en dag så kmr det lite igen?
Ni som haft en genombrottsblödning, kan ni berätta hur det va? Jag har testat positivt o är på bim +2-3. Har sedan några dagar blött brunt lite så o då o ibland lite lite rödare. Kan va slut en dag så kmr det lite igen?
Jag vet inte riktigt exakt vilken vecka jag är i men väldigt tidigt iaf hade samlaget som bör ha gjort mig gravid för 2 veckor sen och började blöda lite nu, gör inte ont eller så men vet inte vad det är?:/
Detta hände vecka 37.
Jag fick genombrottsblödning 2 dagar innan BIM.
Tisdag kväll och onsdag morgon; mörk på papperet när man torkade. På onsdagen va det nästan svart. Sen kom det inget mer. Tog test torsdag kväll, svagt positivt. Clearblue söndag morgon som visade positiv 1-2 veckor. Men fick missfall på måndagen. Det är vanligt att man blöder lite.
Detta hände vecka 37.
Jag fick genombrottsblödning 2 dagar innan BIM.
Tisdag kväll och onsdag morgon; mörk på papperet när man torkade. På onsdagen va det nästan svart. Sen kom det inget mer. Tog test torsdag kväll, svagt positivt. Clearblue söndag morgon som visade positiv 1-2 veckor. Men fick missfall på måndagen. Det är vanligt att man blöder lite.
Jag hade genom hela graviditeten. Varje månad som om jag skulle ha mens, dock var det lite ljusare i färgen än vanligt och varade endast ett par tre dagar.
Det var som om min kropp inte själv var säker på om den var gravid eller ej, men allt gick bra och en liten frisk bebis kom till världen efter 4 timmars förlossning.
Tack snälla för svaren. Jag började med detta i torsdags. Börjar bli lite tröttsamt.