• Anonym (....)

Svagt på sticka, negativt på CB early? Spökstreck?

Fattar ingenting. Min mens är försenad ca 11 dagar. Har mensvärk till och från. Ingen mens.

Sen 3 dagar tillbaka är stickorna (graviditets) svagt positiva. Oavsett hur många jag tar, så kommer svagt streck fram efter 10 sekunder. Med CB early är det negativt. Digital negativt. Hur många spökstreck kan jag få? Snälla hjälp.... mållös här. Ps. Tog en Rfsu early förra veckan och fick ett svagt test där med, en gång.

• Svar på tråden Svagt på sticka, negativt på CB early? Spökstreck?
  • saffran123

Ser ut som att det kan vara positivt :)

Ta ett digitalt test om några dagar!!!

Har samma undran. Tog detta testet nyss och kan se ett svagt streck. Kan du se? Vad tror du?

• Anonym (....)
    saffran123 skrev 2021-10-01 14:39:34 följande:

Ser ut som att det kan vara positivt :)

Ta ett digitalt test om några dagar!!!

Har samma undran. Tog detta testet nyss och kan se ett svagt streck. Kan du se? Vad tror du?

Men reagerade på att clearblue early, som har känslighet på 10 inte reagerade. Men stickor på 25 reagerade. Så förvirrad. Kanske spökstreck endå :(

Åh det ser ut som ett pluss!!! Tydligt och fin.
  • Anonym (Hmm...)

Om man passerat BIM med 11 dagar så får man ett tydligt positivt gravtest. Man har nämligen jättehögt hcg då. Du måste räknat fel på när äl inföll så det fortfarande är lite väl tidigt för test. Vänta minst flera dagar till och ta sen ett nytt test-helst med veckoindikator. Visar även det negativt kan du antingen boka tid för VUL hos en privat gyn för koll eller skicka in hcg-test via Werlabs.

Svar på tråden Svagt på sticka, negativt på CB early? Spökstreck?