• Steeph

    Ni som varit hos Fertilitetsplus se hit

    Hej!

    Jag har varit hos Fertilitetsplus och fått svar att mitt cd3 värde är lite för högt.

    Tänker nu att vi ska ta hjälpa av henne i samband med vår första ivf. Jag har haft autoimmun sjukdom innan och det går en hel del olika i min släkt.

    Någon som blivit hjälpt av Marie?

    Nästa steg om jag inte får hjälp i Sverige/får fler missfall/ma är att ta oss utomlands.

  • Svar på tråden Ni som varit hos Fertilitetsplus se hit
  • Anonym (E)
    Steeph skrev 2021-10-03 18:44:59 följande:

    Hej!

    Jag har varit hos Fertilitetsplus och fått svar att mitt cd3 värde är lite för högt.

    Tänker nu att vi ska ta hjälpa av henne i samband med vår första ivf. Jag har haft autoimmun sjukdom innan och det går en hel del olika i min släkt.

    Någon som blivit hjälpt av Marie?

    Nästa steg om jag inte får hjälp i Sverige/får fler missfall/ma är att ta oss utomlands.


    Hon hjälpte mig att sätta dropp. Först försökte vi med enbart hennes hjälp men blev inte gravid. Vi sökte oss sen utomlands och då satte kom droppen som läkaren utomlands ordinerade, och då blev jag gravid!
  • Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2021-10-03 20:49:47 följande:

    Hon hjälpte mig att sätta dropp. Först försökte vi med enbart hennes hjälp men blev inte gravid. Vi sökte oss sen utomlands och då satte kom droppen som läkaren utomlands ordinerade, och då blev jag gravid!


    då satte hon droppen, ska det så
  • Steeph
    Anonym (E) skrev 2021-10-03 20:49:47 följande:

    Hon hjälpte mig att sätta dropp. Först försökte vi med enbart hennes hjälp men blev inte gravid. Vi sökte oss sen utomlands och då satte kom droppen som läkaren utomlands ordinerade, och då blev jag gravid!


    Åh okej vad härligt att höra att du blev gravid även om du behövde åka utomlands. Fick du dropp och prednisolon utskrivet av Marie?
Svar på tråden Ni som varit hos Fertilitetsplus se hit