• Mrmp

Trekant konstellationer?

Lite nyfiken på vilken konstellation som är vanligast när det gäller trekanter om det är tjej tjej kille lr tjej kille kille ?

Lr är det så att det inte alls är vanlig med trekant utan bara porrig fantasi ????

Har själv inte haft det men en trevlig fantasi och få tycker jag båda alternativen är spännande ????

Så låt höra vad ni säger

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekant konstellationer?
  • Anonym (Enda acceptabla varianten..)

Enda varianten jag skulle vilja pröva är mig själv (tjej) med ett väldigt attraktivt heteropar. Aldrig att jag skulle vilja göra det med min kille eller tjej+ extra (om jag hade någon partner).

Inte med två killar, inte med två tjejer heller.

Men vanligast är nog tre män tror jag?

• Guldnovan
    villhatrekant skrev 2021-10-11 13:00:04 följande:

På rätt sajt är det hur lätt som helst. Testa hemligg.se

Den sidan är......bekant

Inte är det så lätt att hitta två heller.
  • Guldnovan
    ekcam skrev 2021-10-11 12:59:38 följande:

Nä det är svårare att hitta en tjej än kille till trekant. 99% av killarna som vi frågat har nappat och 10% av tjejerna.

Ok då stämmer det och inte min gissning.
  • Jonnynilsson
    Guldnovan skrev 2021-10-10 18:50:58 följande:

Hur ska man svara? Vad man tror eller vad man gjort?

Jag svarade vad jag gjort vilket är kvinna kvinna man.

(FFM)

Samma här. Svarade vad jag varit med om. Två män och en kvinna. Inget mellan männen.
  • villhatrekant
    Guldnovan skrev 2021-10-11 13:37:29 följande:

Den sidan är......bekant

Inte är det så lätt att hitta två heller.

Det dräller ju av män som söker kvinnor så tycker det skulle inte vara så svårt, men det kanske är svårt att hitta någon vettig.. I vilket fall lättare än att hitta två tjejer! Lycka till
  • Anonym (MMM?)
    Anonym (Enda acceptabla varianten..) skrev 2021-10-11 13:04:48 följande:

Enda varianten jag skulle vilja pröva är mig själv (tjej) med ett väldigt attraktivt heteropar. Aldrig att jag skulle vilja göra det med min kille eller tjej+ extra (om jag hade någon partner).

Inte med två killar, inte med två tjejer heller.

Men vanligast är nog tre män tror jag?

Ingen erfarenhet men tror 3 män är vanligast??

Den hästen satsar jag inte på...
  • Guldnovan
    villhatrekant skrev 2021-10-11 13:49:05 följande:

Det dräller ju av män som söker kvinnor så tycker det skulle inte vara så svårt, men det kanske är svårt att hitta någon vettig.. I vilket fall lättare än att hitta två tjejer! Lycka till

Tack. Sen bor jag på typ nordpolen...

Om du vill så skicka gärna pm här.
  • ekcam
    Guldnovan skrev 2021-10-11 13:51:53 följande:
    Tack. Sen bor jag på typ nordpolen...

Om du vill så skicka gärna pm här.
    Finns flera som bor på nordpolen :) . det är enklare att hitta killar, typ alla killar vill , men blir färre om man ska klicka med dom också. "finns många stolpskott tyvärr"
  • Guldnovan
    ekcam skrev 2021-10-11 13:58:43 följande:

Finns flera som bor på nordpolen :) . det är enklare att hitta killar, typ alla killar vill , men blir färre om man ska klicka med dom också. "finns många stolpskott tyvärr"

Jag haft ett par. Snart har jag haft två till....om inget ändras.
    Anonym (MMM?) skrev 2021-10-11 13:50:09 följande:

Ingen erfarenhet men tror 3 män är vanligast??

Den hästen satsar jag inte på...

Har utsvävande homosexuella killkompisar... de verkar ha trekanter, "dogging" och gruppsex mest hela tiden. För andra verkar det vara något om man ens har det öht. som händer ett par ggr i livet inte ett par ggr i månaden... Så jag tror det är vanligast?
  • Anonym (MMM?)
    Anonym (Enda acceptabla varianten..) skrev 2021-10-11 14:39:45 följande:

Har utsvävande homosexuella killkompisar... de verkar ha trekanter, "dogging" och gruppsex mest hela tiden. För andra verkar det vara något om man ens har det öht. som händer ett par ggr i livet inte ett par ggr i månaden... Så jag tror det är vanligast?

Ok. Spännande
  • Anonym (L)
    Guldnovan skrev 2021-10-11 12:54:50 följande:

Jag vet ju inte men anar att det är mindre vanligt. Det är tydligen svårt att hitta extra män för par. Som singel verkar det omöjligt att hitta två män.

Jag tänker att det är nog lättare att hitta män som ställer upp på trekant (eller sex överlag) än vad det är ett hitta kvinnor.
    Anonym (MMM?) skrev 2021-10-11 14:43:22 följande:

Ok. Spännande

Det blir tydligen mindre spännande ju oftare man gör det? Så till en grad att man tycker att en monogam relation med en person är mer spännande, nervöst osv. än det om man gjort det väldigt många ggr. Blir som omvänt:D
  • ekcam
    Anonym (Enda acceptabla varianten..) skrev 2021-10-11 15:43:48 följande:
    Det blir tydligen mindre spännande ju oftare man gör det? Så till en grad att man tycker att en monogam relation med en person är mer spännande, nervöst osv. än det om man gjort det väldigt många ggr. Blir som omvänt:D
    Jo håller med där :)
  • Freddie K

Jag har aldrig haft trekant, men skulle kunna tänka mig ha det. Gärna med en tjej och en kille för då får jag det bästa av två världar. :s.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Trekant konstellationer?