• Mon 11 Oct 2021 21:27
    1104 visningar
    10 svar
    10
    1104

    Osäkert förhållande.

    Har ett problem med min fru. Vi har varit gifta i 8år. De två sista åren så har det varit obefintligt sex liv. Den senaste tiden har jag misstänkt att hon kanske har hittat någon annan. Jag har frågat henne varför hon inte vill ha sex och då svarar hon att hon inte har något behov sex. Frågar jag henne om hon har hittat någon annan så säger hon absolut inte. Hon älskar mej, säger hon. Kan det vara så eller är det så att hon har hittat någon annan??

  • Svar på tråden Osäkert förhållande.
  • Mon 11 Oct 2021 23:01
    #1

    Det kan gott och väl vara som hon säger.

  • Tue 12 Oct 2021 06:30
    #2

    Vilken ålder är de på er?

  • Tue 12 Oct 2021 06:43
    #3
    nosslin62 skrev 2021-10-11 21:27:51 följande:

    Har ett problem med min fru. Vi har varit gifta i 8år. De två sista åren så har det varit obefintligt sex liv. Den senaste tiden har jag misstänkt att hon kanske har hittat någon annan. Jag har frågat henne varför hon inte vill ha sex och då svarar hon att hon inte har något behov sex. Frågar jag henne om hon har hittat någon annan så säger hon absolut inte. Hon älskar mej, säger hon. Kan det vara så eller är det så att hon har hittat någon annan??


    Problemet är att både oskyldiga och skyldiga svarar samma sak. Nej.

    Har du något kött på benen då?

    Dvs finns det något annat än att hon inte vill ligga med dig som gör att du misstänker att hon ligger med andra?
  • Tue 12 Oct 2021 07:08
    #4
    +1

    Att man inte har sex med sin man betyder inte automatiskt att man är otrogen.

    Det finns många olika anledningar till det och det kan behövas en del rannsakan av motparten.

  • Tue 12 Oct 2021 20:07
    #5

    Det är åldersskillnad på oss. Hon 42 jag 59.
    Det som gör mig misstänksam är att hon nämner två manliga arbetskamrater väldigt ofta. Samt att hon har inte gått på någon julfest under tiden vi har varit tillsammans. Har inget emot att hon går och har roligt. Men dessa namn har nämnts lite för mycket. Kan vara så att jag är lite för mycket svartsjuk också. Samtidigt så intalar jag mig att det bara är några roliga och trevliga arbetskamrater.

  • Tue 12 Oct 2021 20:09
    #6
    -1

    Glömde att skriva att hon tänker gå på julfest nu. Och det var så vi träffades.

  • Tue 12 Oct 2021 21:07
    #7
    +1
    nosslin62 skrev 2021-10-12 20:07:29 följande:

    Det är åldersskillnad på oss. Hon 42 jag 59.

    Det som gör mig misstänksam är att hon nämner två manliga arbetskamrater väldigt ofta. Samt att hon har inte gått på någon julfest under tiden vi har varit tillsammans. Har inget emot att hon går och har roligt. Men dessa namn har nämnts lite för mycket. Kan vara så att jag är lite för mycket svartsjuk också. Samtidigt så intalar jag mig att det bara är några roliga och trevliga arbetskamrater.


    Kan de vara så att hon har börjat komma in i förklimakteriet och inte har lust, en del kvinnor får sviktande lust då. Vet du om att du är svartsjuk så är de nog bara hjärnspöken
  • Tue 12 Oct 2021 21:26
    #8
    +1

    Hoppas att det är så att jag tänker för mkt. Det beror nog lite på vår åldersskillnad.

  • Wed 13 Oct 2021 10:30
    #9
    +1
    nosslin62 skrev 2021-10-12 20:07:29 följande:

    Det är åldersskillnad på oss. Hon 42 jag 59.
    Det som gör mig misstänksam är att hon nämner två manliga arbetskamrater väldigt ofta. Samt att hon har inte gått på någon julfest under tiden vi har varit tillsammans. Har inget emot att hon går och har roligt. Men dessa namn har nämnts lite för mycket. Kan vara så att jag är lite för mycket svartsjuk också. Samtidigt så intalar jag mig att det bara är några roliga och trevliga arbetskamrater.


    Ska man sammanfatta bevisläget så har du egentligen inget alls.

    Vänta och se. Svartsjuk eller ej så kommer hon bara bli mindre öppen mot dig om du börjar bråka med henne.


  • Fri 15 Oct 2021 21:09
    #10

    Nu har hon köpt en del smink. Hon har inte varit intresserad av smink tidigare. Även börjat solat. Chattar mer med en kille på jobbet än att hon skickar sms till mej, under dagen. När jag nämner det för henne så säger hon att han är rolig att prata med. Men det är inget annat. Gissa om mina hjärnspöken dra igång då.

Svar på tråden Osäkert förhållande.