• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?
  • Anonym (mjau)
    Anonym (,nkl njblöoi) skrev 2021-10-22 16:13:45 följande:

Porrfilm går inte att jämföra med. Det handlar inte om vad deltagarna tycker om utan om att sälja. 

Jag tillhör de som avskyr att ta den djupt, den kille som försöker blir utan sex.  jag tycker verkligen det är vedervärdigt. 

Men jag fattar ju att det finns de som njuter enormt av det och till dem säger jag: Go for it! 

De enda porrfilmer jag tittar på, förutom privata filmer  som folk lägger upp, är de där man ser att kvinnan får orgasm på riktigt, dvs, i stort sett bara filmer där de tillfredsställer sig själva. 

Jag var på fest hos en bekant till mig och hamnade bredvid en kvinna som gör porrfilmer. Hon är ingen superkändis men hon klarar sig på sin inkomst. Hon berättade att 40 min film innebar 5 timmars filmande och då hade on ganska ont i underlivet. Efter det kan jag inte med kommersiella porrfilmer, förutom då de där kvinnorna tillfredsställer sig själva. 

Inser oxå jag att det finns killar och tjejer som älskar djupa avsugningar. Okej så länge alla är med på spelreglerna. Bara tjejens kräkreflexer inte aktiveras. Ja go for it säger jag oxå! 

Ja jag har sett porr där man ser att tjejen får orgasm på riktigt och de är njutningsfulla att kolla på. 

Vilken privat inblick du fick in i den kommersiella porrfilmsbranschen. Lät inget vidare med 5 timmars filmande och kvinnans smärtor i underlivet efteråt. :(
  • Anonym (Gillar det)
    Anonym (.) skrev 2021-10-21 08:13:45 följande:

Du har ingen aning om de gått igång på det eller inte. Många kvinnor låtsas att de går igång på saker som de egentligen inte går igång på, för husfridens skull och för mannen ska bli nöjd.

Skulle tro att i princip ingen kvinna gillar djupa avsugningar. Kvinnor får liksom inte ut något av det förutom kväljningar vilket är obehagligt och INTE upphetsande.

Tala för dig själv. Det finns kvinnor som gillar det jo. Jag är kvinna, älskar att bli munknullad av min sambo. Jag blir skitkåt av det. Inte det minsta obehagligt
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Gillar det) skrev 2021-10-22 22:50:55 följande:
    Tala för dig själv. Det finns kvinnor som gillar det jo. Jag är kvinna, älskar att bli munknullad av min sambo. Jag blir skitkåt av det. Inte det minsta obehagligt
    Ges du orgasm samtidigt när du munknullar din sambo? Eller stimulerar du dig med dildo eller med handen till orgasm parallellt? Vore intressant att veta när jag tror det är knepigt med klimax på samma gång vid halsknullning. 
  • Anonym (Mannen)

Jag har bara varit med om det en gång, att en kvinna satte näsan i håret på mig. Det var härligt och jag kände mig liten

• Anonym (Man)

Jadå jag tar dom djupt i munnen, sen får han min i munnen och så fuckar jag hans stjärt efteråt. Fler frågor?

• Anonym (Nyfiken kvinna)

Kan konstatera att denna frågeställningen verkligen polariserar de som svarar, starkt för eller starkt emot.

Hoppas att det trots allt finns förståelse för motparterna i denna diskussionen

• Anonym (gastroskopi deluxe)
    Anonym (Mannen) skrev 2021-10-22 23:17:30 följande:

Jag har bara varit med om det en gång, att en kvinna satte näsan i håret på mig. Det var härligt och jag kände mig liten

Näsan i håret?
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 11:56:11 följande:
    Vad exakt är en "runktråd"?

Jag är nyfiken på andra människors erfarenheter, tankar och fantasier om sex. Tänker att det är själva poängen med att hänga här på FL forumet. Ibland är det inspirerande och ibland blir jag lite småkåt, men inte så att jag sitter och runkar direkt ;)
    Stillas nyfikenheten vid tillfällen på människors erfarenheter, tankar och fantasier? Alltså om personen ifråga får en helhetsbild av folks vanor och därmed känner sig någorlunda tillfreds av intrycken. Ponera efter en period? Eller om en involvering med en partner begränsar tiden på forumet. Är det då möjligt med en balans? Det är väl en del i det som avgör. 

Om man ute efter en allmän sondering av människors sexvanor inför en större enkätundersökning är syftet såklart helt annorlunda.    
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-22 23:32:26 följande:

Kan konstatera att denna frågeställningen verkligen polariserar de som svarar, starkt för eller starkt emot.

Hoppas att det trots allt finns förståelse för motparterna i denna diskussionen

Känner en stor förståelse inför dem som älskar att delta i djupa avsugningar, men också inför dem som ogillar eller som avstår helt.
  • Anonym (Gillar det)
    Anonym (mjau) skrev 2021-10-22 23:05:26 följande:

Ges du orgasm samtidigt när du munknullar din sambo? Eller stimulerar du dig med dildo eller med handen till orgasm parallellt? Vore intressant att veta när jag tror det är knepigt med klimax på samma gång vid halsknullning. 

Vi gör det oftast innan knull så får oftast inte inte orgasm under tiden men blir sjukt kåt
  • Blacknails86

Jag älskar det, och det är något man fått lära sig över tid. När jag var yngre var kräkreflexerna starkare, men efter X antal avsugningar har man lärt sig att ta den djupare och djupare. Nuförtiden har jag inga problem alls med kräkreflexer. Det är något jag gör både för hans och för min egen skull. Jag blir så jäkla kåt av att se och höra honom njuta maximalt.

• Anonym (Man 47)
    Anonym (gastroskopi deluxe) skrev 2021-10-20 15:09:15 följande:

Att ta en kuk djupt så man klöks ner i svalget är fruktansvärt och något jag bara gör i en bråkdels sekund för någon om rätt stämning infinner sig. Men ger mig som kvinna absolut noll, förutom obehag och att försöka undvika att spy. Likvärdigt med gastroskopi.

Så KILLAR;; TESTA DET!!!

Min fru tycker inte om att ta den djupt, och jag har funderat på hur det skulle kännas så jag har provat med andra saker, jag vill veta mer hur känns det för henne.

Och om vårt förhållande skulle ta slut skulle jag absolut vilja prova att suga en man, inte för att jag blir kåt på män utan för att jag är nyfiken på sexet.
Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?