• Anonym (Kaffedraken)

    Ny dator- kan inte logga in här

    Vi har köpt en ny dator och på den kan jag inte logga in här. Jag är ständigt inloggad på den gamla datorn och tydligen minns jag fel lösenord fast jag inte har nåt minne av att det är ändrat. Jag kan inte be om ett nytt heller eftersom jag absolut inte vågar logga ut här på denna dator. Då får jag nämligen ett nytt lösenord på min mejladress och jag vågar inte lita på att jag kommer in där heller och i så fall är jag borta härifrån. Moment 22 alltså... Finns det nån lösning?

  • Svar på tråden Ny dator- kan inte logga in här
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tow2Mater skrev 2021-10-21 18:46:57 följande:
    Steg ett är väl att kolla så du kan komma in på mejlen, och fixa den forst?
    På gamla datorn kommer jag in på mejlen. Inte den nya för de har den andra mejlen som säkerhet dit dom skickar nytt lösenord. Så moment 22 där med. Jag hatar att bli utloggad och är rädd att tappa alla sidor jag är in på. Facebook mindes jag som tur var lösenordet för det har varit samma i alla år. Trodde jag gällde här med, men jag får det inte att funka. Så mycket nytta fick jag av nya datorn...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Pa gamla datorn:


    Open Chrome.
    On the right side of the toolbar, click the circular Profile, then click Passwords.
    From there, you can view, delete, or export your saved passwords. View saved passwords: Click the eye icon to the right of each password to see it.
    Export passwords
Svar på tråden Ny dator- kan inte logga in här