• Anonym (Allt går bedöma)

Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?

Skulle du säga att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen rent generellt eller är det helt tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?
  • Anonym (den mest muskulösa)
    Anonym (Kim) skrev 2021-10-26 22:07:57 följande:

Det fattas alternativ i voten.

Kroppar är för det mesta vackra oavsett kön.

Däremot kan man skippa könsorganen.

Titta på alla gamla skulpturer och statyer. Hyllningar till kroppar. Otroligt vackert.

Jag kan inte hålla med. Tycker inte den vuxna människokroppen är särskilt vacker alls.  Endast den väldigt unga. De flesta djur är betydligt vackrare än människor som jag ser det, även naturen. Könsorganen är inte heller särskilt vackra det håller jag verkligen med om. Har dock sett några få som faktiskt  varit väldigt estetiska. Bröst däremot tycker jag ofta är rätt vackra.
  • Anonym (Jefan Bolsonén)

Alternativet ?Jag är kvinna - tycker kvinnokroppen är vackrast!? finns två gånger medan ?Jag är kvinna - tycker manskroppen är vackrast!? saknas. Rätta gärna till det!

• KCL

Jag är kvinna och tycker det är individuellt. Men kvinnokroppen är möjligt något vackrare med sina former. 

• Anonym (Allt går bedöma)
    Anonym (Jefan Bolsonén) skrev 2021-10-27 01:01:19 följande:

Alternativet ?Jag är kvinna - tycker kvinnokroppen är vackrast!? finns två gånger medan ?Jag är kvinna - tycker manskroppen är vackrast!? saknas. Rätta gärna till det!

Går tyvärr ej utan man får rösta som hen istället. Skit bakom tangentbordet tyvärr!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (malla) skrev 2021-10-26 21:06:52 följande:

Är kvinna och tycker manskroppen är vackrast. Tycker fittor är läskiga. Gillar inte heller att kvinnan är så mjuk och ser lätt mullig ut. 

Det kan ju bero på att de flesta kvinnor är mulliga eller tjocka.
  • Anonym (malla)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-27 13:36:56 följande:
    Det kan ju bero på att de flesta kvinnor är mulliga eller tjocka.
    De har även högre fettprocent naturligt. Men ja, många kvinnor är lite väl stora, även som unga. 
  • Anonym (Kvinna 2)

Kvinnokroppen alla gånger 

• Anonym (tjej)
    Anonym (malla) skrev 2021-10-26 21:06:52 följande:

Är kvinna och tycker manskroppen är vackrast. Tycker fittor är läskiga. Gillar inte heller att kvinnan är så mjuk och ser lätt mullig ut. 

Du har fitta men tycker dom är läskiga? Har du tittat på filmen Teeth månntro?
  • Anonym (tjej)

Generellt finns det fler vackra kvinnokroppar än det finns fina manskroppar.

Men är det kroppar som inte passar in i mitt ideal tycker jag nog det är hugget som stucket.

• Anonym (Lady)

Kan inte rösta som kvinna som tycker att manskroppen är vackrast.
    Varför finns inte det alternativet?

Kvinnokroppar är inget för mig, jag är superhetero och tycker till och med att kvinnokroppar är rätt fula och vulgära.

• Freddie K

Jag tycker att kvinnokroppen generellt är vackrare. Kort och gott.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?