Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?
Skulle du säga att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen rent generellt eller är det helt tvärtom?
Skulle du säga att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen rent generellt eller är det helt tvärtom?
Det fattas alternativ i voten.
Kroppar är för det mesta vackra oavsett kön.
Däremot kan man skippa könsorganen.
Titta på alla gamla skulpturer och statyer. Hyllningar till kroppar. Otroligt vackert.
Alternativet ?Jag är kvinna - tycker kvinnokroppen är vackrast!? finns två gånger medan ?Jag är kvinna - tycker manskroppen är vackrast!? saknas. Rätta gärna till det!
Jag är kvinna och tycker det är individuellt. Men kvinnokroppen är möjligt något vackrare med sina former.
Alternativet ?Jag är kvinna - tycker kvinnokroppen är vackrast!? finns två gånger medan ?Jag är kvinna - tycker manskroppen är vackrast!? saknas. Rätta gärna till det!
Är kvinna och tycker manskroppen är vackrast. Tycker fittor är läskiga. Gillar inte heller att kvinnan är så mjuk och ser lätt mullig ut.
Kvinnokroppen alla gånger
Är kvinna och tycker manskroppen är vackrast. Tycker fittor är läskiga. Gillar inte heller att kvinnan är så mjuk och ser lätt mullig ut.
Generellt finns det fler vackra kvinnokroppar än det finns fina manskroppar.
Men är det kroppar som inte passar in i mitt ideal tycker jag nog det är hugget som stucket.
Kan inte rösta som kvinna som tycker att manskroppen är vackrast.
Varför finns inte det alternativet?
Kvinnokroppar är inget för mig, jag är superhetero och tycker till och med att kvinnokroppar är rätt fula och vulgära.
Jag tycker att kvinnokroppen generellt är vackrare. Kort och gott.