• Anonym (Emma)

Clearblue early streck? Två tester... bilder

Tog en Clearblue Early för några dagar sedan och fick ett svagt streck, efter tio min blev den tydligare men såg konstig ut. Idag tog jag igen, syntes svagt streck som efter tio min exakt blev konstigt men tydligare streck? Hjälp mig snälla. Ska maila clearblue om detta för kanske det kan vara färgrester? Men ska det reagera så varje gång? Tidigare gånger jag tagit dessa så har jag aldrig någonsin fått ett streck. Inte efter 2 min, inte heller efter 2 timmar.

• Svar på tråden Clearblue early streck? Två tester... bilder
  • Anonym (Grethen)
    Anonym (Emma) skrev 2021-10-28 12:24:27 följande:

Tog en Clearblue Early för några dagar sedan och fick ett svagt streck, efter tio min blev den tydligare men såg konstig ut. Idag tog jag igen, syntes svagt streck som efter tio min exakt blev konstigt men tydligare streck? Hjälp mig snälla. Ska maila clearblue om detta för kanske det kan vara färgrester? Men ska det reagera så varje gång? Tidigare gånger jag tagit dessa så har jag aldrig någonsin fått ett streck. Inte efter 2 min, inte heller efter 2 timmar.

Finns så mycket trådar om detta du kan skriva i. Är det ÄL behöver du inte ta massa tester för är det graviditet kan du vänta ett par veckor o ta ett nytt vad är problemet
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Grethen) skrev 2021-10-28 12:33:29 följande:

Finns så mycket trådar om detta du kan skriva i. Är det ÄL behöver du inte ta massa tester för är det graviditet kan du vänta ett par veckor o ta ett nytt vad är problemet

Så man får inte starta en tråd om det om det finns liknande? Jag ville få hjälp att förstå testerna och det har jag rätt till. Problemet är såna som du som kommenterar så otrevligt. Var snäll att sluta skriv tack.
  • aaasap

På det ena testet ser det positivt ut. Här är mitt som jag tycker liknar ditt och jag är gravid.

• aaasap

Fast skillnaden är väl kanske att mitt dök upp direkt och inte efter 10 min. Jag hat haft tunna sträck tidigare som också sådär dykt upp efter 10 min, som på din första bild men då har jag inte varit gravid. Klurigt det där...har du testat att testa på nytt?

• Anonym (Grethen)

Oh, vilket tjatigt ämne

. Mata inte ts

Svar på tråden Clearblue early streck? Två tester... bilder