Vad skulle kunna få dig att skilja dig från den du älskar?
Vad skulle kunna få dig att ta ut skilsmässa från den du älskar?
Nu är jag inte gift men kan komma många anledningar till att avsluta en relation, dels de som nämns här ovan men även om vi växer ifrån varandra, slutar ha något gemensamt, inte kan prata med varandra längre, om relationen övergår till att bara vara ett projekt, kärleken försvinner, upprepade svek m.m.
Att han är otrogen eller misshandlar mig. Finns säkert några anledningar till men detta är vad jag kommer på just nu. Just det, om han begår en allvarlig kriminell handling.
Nu är jag inte gift men kan komma många anledningar till att avsluta en relation, dels de som nämns här ovan men även om vi växer ifrån varandra, slutar ha något gemensamt, inte kan prata med varandra längre, om relationen övergår till att bara vara ett projekt, kärleken försvinner, upprepade svek m.m.
Om relationen är mer en belastning än en vilsam och givande tillvaro.
Jag skulle aldrig tillåta att jag blev utbränd för att min man inte skulle ta sitt ansvar av familjelivet, hem och sociala relationer. Då skulle kärleken från min sida dö.
Otrohet är det enda jag kommer på nu. Så ja, otrohet. Det skulle jag aldrig förlåta.
Ingenting tror jag, Jag och hon har varit med om för mycket tillsammans :)
Plus att hon är den vackraste jag vet :)