Cheroptera skrev 2021-11-02 13:43:04 följande:
Hej!
Jag är idag på BIM+15 och testade positivt med ClearBlues testa tidigt BIM+2. När jag efter det testat mig med RFSU:s "testa ofta" och CB Digital visar alla negativt, men mensen är inte i sikte. Har dessutom mått vansinnigt illa i nästan en vecka nu, det bubblar och moler i magen, blodådrorna över brösten är tydligare och bröstvårtorna ser skumma ut.
Jag har en 4-åring och har haft två missfall, ett i dec-20 i v.5 och ett MA i juli-21 som fick avbrytas med abort i v.10. Oroar mig nu något vansinnigt för att det är något fel.
Var och tog blodprov hos BM igår och ska ta ett nytt imorgon för att se.
Är det någon som varit med om något liknande?
Tempade eller använde du test för att detektera ägglossningen? Jag tänker om du är helt säker på när du haft ägglossning.
Du skriver att du testat positivt med cb early, nu vet jag inte alls hur testet ser ut men just de testerna är kända att ge streck som inte alls betyder positivt resultat. Men om det ju faktiskt var ett riktigt streck borde det ha blivit bra mycket starkare på BIM+15 och då borde det även ge utslag på andra tester.
Du kan ju logga in på 1177 och se vad hcg låg på enligt blodprov, om det nu ens finns något. Med tanke på det du skriver skulle jag inte tro att du är gravid, i vart fall inte med en normal graviditet.
Uppdatera gärna med hur det går, jag håller tummarna för dig tills dess!