Älskar honom och vill inte lämna
Har en särbo som jag träffade för drygt 1½ år sedan och det sa klick direkt första dejten. Jag älskar verkligen honom och jag trivs i hans sällskap. Vet att han älskar mig, men nu till bekymren.
Han har helt tappat sexlusten och vi har aldrig sex längre. Har förstått att han inte hade så stor sexlust innan han träffade mig, men de första månaderna fungerade det och det var bästa sex jag haft. Känns inte som att han tar min frustration på allvar och försöker göra något åt problemet. Jag tycker han är supersexig ju! Jag har frågat om det beror på mig, men det gör det inte enligt honom.
Han är otroligt oorganiserad/ostrukturerad så han blir aldrig klar med saker utan har 100 projekt på gång samtidigt och har alltid massor som ska göras därför finns det sällan tid till att vara tillsammans och göra någonting ihop.
Jag har eget hus med trädgård och är aktiv i olika föreningar, men jag har hur mycket fritid som helst trots att mitt hem och hus är i bättre skick eftersom jag håller efter hela tiden än vad särbons är.
Nu har jag hamnat i "döläget" att vi bara ser på tv, äter kvällsmat och sover ihop ibland. Jag älskar ju honom, men jag vill ha mer av en relation! Och jag vet att om jag skulle ställa några "krav" så skulle han låta mig gå. Om vi i alla fall hade haft sex hade det varit lättare att ha överseende med hans tidsbrist.
Hur skulle DU göra om du var i min sits?