• Anonym (123)

Ingen bra känsla i magen

Rätt säker på att den jag lever med sexchattar med random folk, när jag frågat får jag såklart ett nej. Påstår att han endast är inne på forum och läser om likasinnade med liknande fantasier. Jag tycker inte det känns okej och jag har inte tidigare varit svartsjuk (någonsin) men vad gäller detta vill ja bara veta så jag kan reda ut så jag kan ta ställning till vad jag ska känna kring detta.

• Svar på tråden Ingen bra känsla i magen
  • Anonym (Camilla)

Ni ska prata med varandra. Vad fyller det för funktion för honom? Hur påverkar det dig? Hur tolkar han din reaktion? Är den rimlig? Kan ni göra det tillsammans? Att förbjuda funkar inte för då blir det troligtvis ännu mer laddat och mer smusslande.

Ni måste sätta er ner och verkligen lyssna på varandra. Komma överens om en hållbar strategi. Ha en öppenhet. Bestämma att nu tar upp diskussionen om x antal veckor. Tillit och trygghet.

Kanske är det så att om du får se vad han skriver mm så inser du att du inte behöver vara svartsjuk. Att det är rena fantasier som på något sätt gör honom gott. Eller så slutar han helt.

• Anonym (S)

Det är en man så vad tror du egentligen han gör på nätet?! Han har ett smörgåsbord med sex framför sig så han tar för sig. Jag hade dumpat han och hittat en annan.

• Anonym (A)
    Anonym (Camilla) skrev 2021-11-12 08:47:04 följande:
    Ni ska prata med varandra. Vad fyller det för funktion för honom? Hur påverkar det dig? Hur tolkar han din reaktion? Är den rimlig? Kan ni göra det tillsammans? Att förbjuda funkar inte för då blir det troligtvis ännu mer laddat och mer smusslande.
    Ni måste sätta er ner och verkligen lyssna på varandra. Komma överens om en hållbar strategi. Ha en öppenhet. Bestämma att nu tar upp diskussionen om x antal veckor. Tillit och trygghet.
    Kanske är det så att om du får se vad han skriver mm så inser du att du inte behöver vara svartsjuk. Att det är rena fantasier som på något sätt gör honom gott. Eller så slutar han helt.
    Håller med
Svar på tråden Ingen bra känsla i magen