Min man sextjattar flera gånger i veckan
För en vecka upptäckte jag av misstag( skulle hjälpa med bilder) att min man via chatt stämde träff med en kvinna på din resa i Sverige i veckan. Vid fråga varför han chattade med andra(sexvideo på kvinnan) fick jag till svar , för att ha något att göra.efter det dumma svaret kunde jag inte låta bli kolla i hans telefon. Upptäckte då att han regelbundet var inne på i stort sett varenda sexsiffrig som finns. Kollade även betalningar som gjorts via vårt gemensamma kreditkort. Upptäckte då flera betalningar till safesecuire. Eu
Har eftersetts mått fruktansvärt dåligt. Vet nu också att han chattade med den första kvinnan i 3 timmar från Stockholm och försökte stämma träff på hemvägen nästa dag.
Vid konfrontation lördag förnekade han först men påstod sedan att chattarna kostade 2000kr. Förnekade att han stämt träff med någon kvinna.( Hittade många andra konversationer). Sedan gick det som det alltid går. Han skall skiljas. Jag skall väck. Alltså skulden till vad han sysslar med är min skuld. Känner mig nu vanmäktigt förtvivlad ena sekunden oC h vansinnigt arg nästa.
Vet inte hur komma vidare. Vad anser ni att jag skall göra? Någon dom har liknande erfarenhet?