• Anonym (Möjligt?)

Svenska killar umgås med invandrare för att bli populära?

Är det möjligt att svenskar på skolor som på jobb skulle umgås med invandrare för att öka sina popularitet för att kunna imponera på tjejer?

Jag har fått bilden av att svenskar är mesar och helt patetiska som inte får några tjejer alls, är det då möjligt att de umgås med invandrare endast i syfte att kunna äntligen få framstå som någon med potential och inte längre vara så värdelös?

• Svar på tråden Svenska killar umgås med invandrare för att bli populära?
  • Anonym (blatten)
    Anonym (Möjligt?) skrev 2021-11-15 10:25:32 följande:
    Svenska killar umgås med invandrare för att bli populära?

Är det möjligt att svenskar på skolor som på jobb skulle umgås med invandrare för att öka sina popularitet för att kunna imponera på tjejer?

Jag har fått bilden av att svenskar är mesar och helt patetiska som inte får några tjejer alls, är det då möjligt att de umgås med invandrare endast i syfte att kunna äntligen få framstå som någon med potential och inte längre vara så värdelös?

Nja, visst det finns såna som tex lägger på sig "blattebrytning" för att sticka ut lite från mellanmjölks mängden, jag kalla dem blattewannabees. Inget konstigt iof för ungdomar har ju i alla tider gjort allt möjligt för att bli poppis för ska vi vara ärliga och skippa allt BS om hålla varandra i handen och sjunga akumbaya som låter fint och ör en fin princip att sträva efter men stämmer inte ett skit med verkligheten så är det ju faktisk oftast i praktiken såna killar som blir mest poppis, inte nödvändigvis blatteaccent men såna som är beredda att gå lång för att bli poppis, tonåren kan ju vara en ganska brutal tid och det är lätt att hamna utanför. 

Men sen finns det ju en ännu större mängd (ofta vuxna) svennebanan med en massa förutfattade meningar om blattar men noll egen erfarenhet som är lite misslyckade och lyckas aldrig få till det med tjejer för att de helt enkelt bara är jävligt ointressanta och tråkiga eller rentav ofriska i skallen men vill inte riktigt se sig själva så och börjar då hitta på en massa ursäkter för att bortförklara sitt misslyckande med teorier om att blattar minsann får alla tjejer och det är därför rediga svenska karlar blir utan vilket såklart är rent jävla skitsnack för svenska tjejer växer ju ofta upp i likadana hem som killarna och har precis lika mycket förutfattade meningar om blattar som killar har för det kommer ju ofta från föräldrarna.

Så nej TS, blattar är inte generellt sett inte alls mer poppis bland svenska tjejer, utan snarare tvärtom för att de för många svenska tjejer innebär ett osäker kort, för alla vet ju hur blattar är, eller hur... annorlunda...och alla blattar oavsett var de kommer från är ju såklart muslimer...och tjejerna kommer ju såklart få höra från både mamma och pappa och andra att det är nog bättre att de väljer en svensk kille för då vet de iaf vad de får, lika barn leka bäst, kulturkrockar, etc, etc... iof inget direkt fel i det för de allra flesta föräldrar vill ju sina barns bästa och ser helst inte att de tar risker och florerar det en massa rykten och generaliseringar om hur blattar är så kan man förstå skepticismen.
  • Anonym (blatten)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-04 13:51:50 följande:
    Min erfarenhet är att invandrare brukar följa efter och kyssa arslet på alla svenskar bara för att dom är betahanar?
    Nja, snarare för att de får anstränga sig dubbel så mycket som svenska killar om de vill lyckas få till det med nån svensk tjej. De allra flesta låter faktisk bli och försöker hitta nån blattetjej istället. Att invandrare ofta blir ihop med andra invandrare beror ju inte bara på religion och kultur.

Men misslyckade fjantar som själva inte lyckas få till det med tjejer vill ju gärna ser ner på andra (spelar egentligen ingen roll vem men blattar är ju händig syndabock att skylla allt på) för att själva inte känna sig så misslyckade som de faktiskt är.... typ... jag är totalt jävla misslyckad när det gäller tjejer, lyckas inte få till det med en enda faktiskt, men jag är iaf ingen blatte så det så Drömmer

Iof inget unikt för svenska misslyckade män utan faktiskt väldigt vanligt överallt i världen tyvärr oavsett färg eller kultur. Många människor verkar bara ha ett behov av att se ner på andra för att själva känna sig lite mer värda.

Men det lustiga med sån mentalitet är ju att man kommer ju inte bli mer poppis och attraktiv och få till det med tjejer bara för att man ser ner på andra och skyller sina egna brister på andra, är man ful, tråkig, pantad, oattraktiv eller vad det nu är som gör att man misslyckas så kommer ju inte det förändras av dåliga ursäkter. Det är lite som att kissa i byxan, det värmer en stund men blir snart kallt och luktar illa.
  • Anonym (Homer)

Springer titt som tätt på unga killar som hänger med babbarna, och innan man ser att de har svenskt utseende så hör man vilken grov ortensvenska de har, blir förvånad varje gång när man inser vem det är som pratar, varför man väljer att göra så kan jag inte spekulera i.

• Anonym (Vänsterdamer)

Det finns ju en del vänsterdamer som sätter ett stort värde i att man har vänner av olika etniciteter och sexualiteter.

• Anonym (Gissar)

En del killar tycker det är trevligt att umgås med tjejerna helt enkelt 

• Anonym (M)
    Anonym (Vänsterdamer) skrev 2024-01-04 16:26:15 följande:

Det finns ju en del vänsterdamer som sätter ett stort värde i att man har vänner av olika etniciteter och sexualiteter.

Jag känner många ?vänsterdamer? (är en själv) och ingen av dem är tillsammans med invandrare. 

Till och med den ultimata ?vänsterdamen? Nooshi Dadgostar har en svensk sambo. 

TS försöker bara lindra sina mindervärdeskomplex genom att göra ner svenska män för innerst inne vet han att de är bättre. 

Det är bara invandrare och incels som hävdar att kvinnor föredrar invandrare men de har något gemensamt som svenska kvinnor överlag inte är intresserade av - kass kvinnosyn.

Min son har haft några invandrarvänner (främst sydamerikaner och östeuropéer) men absolut inga ortenkillar. 

Sonen och hans vänner driver med ortenkillar för de är så otroligt patetiska. Det finns inget manligt eller attraktivt med män som är aggressiva, har fragila små egon och klär sig på det där motbjudande sättet. 

De tjejer som dras till sådant är trasiga och har psykiska problem. 

• Anonym (d)
    Anonym (Gissar) skrev 2026-04-15 16:06:07 följande:

En del killar tycker det är trevligt att umgås med tjejerna helt enkelt 

varför står det inte TS, har du bytt nick igen?
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (d) skrev 2026-04-15 17:23:13 följande:
    varför står det inte TS, har du bytt nick igen?
    Jag är inte ts. Tror nog inte ts skriver aktivt längre 
  • Anonym (lol)
    Anonym (Möjligt?) skrev 2021-11-15 11:25:56 följande:
    Det är känt sedan länge att svenska killar är osäkra och falska av sig, de brukar göra allt i syfte att få ut något i gengäld.

Tex om de är ute med kompisar så vill de bli sedda med tjejer, om de äter mat ute så vill de framstå som att de har ett socialt liv, när de vill skaffa tjej så umgås de med invandrare för att framställa sig själva som coola.
    lol, invandrare som köper en BMW inom sin klan och skickar runt den mellan kusinerna när de ska ut och flasha är ju så himla säkra i sig själva.Cool
  • Anonym (Problemet..)
    Anonym skrev 2021-11-15 10:36:08 följande:

Feminismen har förstört svenska män och gjort dem feminina och mesiga. De blir ointressanta för kvinnor då.

Kvinnor vill ha manliga män

Nej, feminismen har inte "förstört" svenska män, däremot har den svenska mannen uppenbara brister som sällan sydländska män eller män från Afrika har, pga att svenska män ofta är lata, oföretagsamma och inte vet hur man behandlar kvinnor, samt att de inte klarar att kommunicera med kvinnor utan att blanda in sex det första de gör.

Dessutom blir det patetiskt när svenska 40-50+-män kommer med sexuella kommentarer och förslag när de inte ens kan få erektion, än mindre vet hur man tillfredsställer en kvinna sexuellt. Dvs de vill ha något som de inte klarar att ha.

Jag har varit med flera utländska män och de har både varit gentlemannamässiga, respekfulla och haft god förmåga till erektion och att kunna älska länge.

Svenska män dricker äl och blir fulla (samt får ölmage) och tror att de är något när de är berusade, men är supertråkiga och tafatta som nyktra.
  • Anonym (lol)
    Anonym (Problemet..) skrev 2026-04-15 19:04:47 följande:
    Nej, feminismen har inte "förstört" svenska män, däremot har den svenska mannen uppenbara brister som sällan sydländska män eller män från Afrika har, pga att svenska män ofta är lata, oföretagsamma och inte vet hur man behandlar kvinnor, samt att de inte klarar att kommunicera med kvinnor utan att blanda in sex det första de gör.

Dessutom blir det patetiskt när svenska 40-50+-män kommer med sexuella kommentarer och förslag när de inte ens kan få erektion, än mindre vet hur man tillfredsställer en kvinna sexuellt. Dvs de vill ha något som de inte klarar att ha.

Jag har varit med flera utländska män och de har både varit gentlemannamässiga, respekfulla och haft god förmåga till erektion och att kunna älska länge.

Svenska män dricker äl och blir fulla (samt får ölmage) och tror att de är något när de är berusade, men är supertråkiga och tafatta som nyktra.
    Dina kära män tar för sig så mycket att de ofta har "sex" innan de ens känner kvinnan. Cool
  • Anonym (d)
    Anonym (Gissar) skrev 2026-04-15 17:41:50 följande:
    Jag är inte ts. Tror nog inte ts skriver aktivt längre 
    Det skulle vara mindre genomskinligt om du inte faktiskt puttade upp två av dina gamla trådar samtidigt.
Svar på tråden Svenska killar umgås med invandrare för att bli populära?