• Anonym (Anna)

Svagt plus som försvann + konstiga symptom? Bild

Hej! Vet inte exakt när ägglossningen inträffade då jag inte testade men för 3 dagar sedan fick jag svagt plus, synligt, på flera tester i hela 3 dagar. Idag försvann den. Spökstreck kanske?

Har haft jobbig mensvärk sen morgonen och mot ryggen. Men kändes inte riktigt som mensvärk? Något mer molande. Har haft humörsväningar och kallat sambon kanske lite för många dumma ord för ingenting. Gråter för ingenting med. Vet inte vad jag tänka.

• Svar på tråden Svagt plus som försvann + konstiga symptom? Bild
  • Anonym (Digitalt)

Vänta minst 2 dagar till och ta ett digitalt. Hcg fördubblas var tredje dag så då ska det ge starkare utslag- och tydligt.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Digitalt) skrev 2021-11-26 21:18:12 följande:

Vänta minst 2 dagar till och ta ett digitalt. Hcg fördubblas var tredje dag så då ska det ge starkare utslag- och tydligt.

Så imorgon bör det vara starkare. Men att det var helt negativt idag får mig undra om det var fel på testerna :(
  • Anonym (Digitalt)
    Anonym (Anna) skrev 2021-11-26 21:51:40 följande:
    Så imorgon bör det vara starkare. Men att det var helt negativt idag får mig undra om det var fel på testerna :(
    Väldigt tidigt som gravid kan hcg vara så lågt att har man kissat för mycket så syns det inte pga det. Det är därför man bör vänta minst 2 dagar mellan varje test och helst inte testa förrän 14 dagar efter äl. Nåt syns på dina tester- det ser tom jag, så jag tycker absolut du ska hålla hoppet uppe!
Svar på tråden Svagt plus som försvann + konstiga symptom? Bild