• Sat 27 Nov 2021 10:25
    3575 visningar
    3 svar
    3
    3575

    RMC malmö frågor!

    Hej!

    Är det någon här som går på RMC i Malmö? Jag och min man har tagit alla prover och ska nu i veckan på läkarbesök hos varsin läkare. Brukar det gå till så? Jag trodde att man gick tillsammans. Görs det någon mer undersökning på dessa besök eller man "bara pratar"?

    Hoppas det är någon som vill svara!

  • Svar på tråden RMC malmö frågor!
  • Anonym (Jag)
    Sat 27 Nov 2021 21:59
    #1

    Hej! Jag har genomgår just nu hormonbehandling på RMC i Malmö och har dessförinnan gjort en utredning med min partner. Jag har pcos. På det första besöket, efter att man lämnat sina prover så besöker man varsin läkare, så det stämmer som du skriver.

    Min partner fick göra ultraljud av sina testiklar och jag fick göra vaginalt ultraljud. När dessa undersökningar är klara så samlas man med sin partner och läkarna och så pratar man om väg framåt, vilken behandling som är aktuell etc.

    Bara hör av dig om du har några fler frågor! Vem är det du/ni ska träffa? Jag har träffat flera av gynekologerna som jobbar där.

  • Sun 28 Nov 2021 19:09
    #2

    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden att svara. Då har man lite koll på vad som kommer hända. Det är så nervöst.

  • Anonym (Jag)
    Sun 28 Nov 2021 19:42
    #3
    dudetten skrev 2021-11-28 19:09:37 följande:

    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden att svara. Då har man lite koll på vad som kommer hända. Det är så nervöst.


    Alla jag träffat på RMC är jättesnälla, det kommer gå bra! Kommer ihåg att det var en så lång väntan till att få komma dit. Men när man väl är ?i systemet? så har det ändå gått undan tycker jag. LYCKA TILL!
Svar på tråden RMC malmö frågor!