Missfall i samband med mens?
För 14 dagar sen fick jag min mens. Ungefär som vanligt, 4 dagar. Vill minnas att jag tyckte det luktade lite illa men annars inget konstigt. Jag kör Natural cykels så vet att jag aldrig har äl före dag 17. Min temp har dessutom sett ut precis som den ska, sjunkit i samband med min mens osv.
Några dagar efter min mens tog slut så fick jag väldigt molande värk i magen och har haft det nu i ungefär 5 dagar.
I går blödde jag. Ingen stört blödning men rödaktiga flytningar som pågått sen igår. Kommer liksom stötvis.
Jag vaknade i morse igen med ont i magen och bestämde mig för att ringa gym, jag brukar aldrig blöda vid äl eller ha några mellanblödningar.
Dom ska ringa upp senare idag.
Men så slog mig tanken att ta ett gravtest efter att jag surrat med min svägerska. Trodde säkert det skulle vara neg men nej då, det är starkt positivt.
Vad är detta? Jag har 4 barn och har gjort två aborter för länge sen, aldrig blött som gravid. Utebliven mens har varit första symtom alltid.
Planerar inte direkt barn nu, men det vore ingen katastrof. Skulle dock kanske föredra att vänta ett tag till. Men men..
Någon som känner igen detta? Missfall? Utomkveds?