Absurda anklagelser
Hej!
Jag vet inte exakt var jag ska lägga denna tråden, allt bara är så sjukt....
Min sambo sedan 7 år tillbaka har fått för sig att jag tar droger och därför beställt hem multitest som ger svar för de 12 vanligaste drogerna. Hemma test i urin.
Första gången var allt negativt sen var det lugnt ett tag. Andra gången visade det positivt för BUP, buprenorfin, som vi googlade fram var någon typ av heroin(!).
Enligt bipacksedeln kan det visa falskt positivt utslag om kassetten vidrör urinen, vilket jag tyckte det såg ut som den gjorde när han doppade, eller om urinen är grumlig och det var den lite.
Men enligt honom så var det bara skitsnack för att lura honom.
I fredags var det dags igen och då stämde det, allt visade negativt. Imorse väckte han mig helt ursinnig om att testet som vi slängde i fredags eftermiddag nu visade positivt för MDMA, som är kokain eller ecstasy?!
Han har någon gång då förmodligen under natten till idag plockat upp det ur soptunnan och då har strecket som indikerar negativt försvunnit?
Man ska inte läsa av testet senare än 10 minuter efter testning, men KAN det ens hända så?!
Vår minsta son har knappt sovit inatt och det påstår sambon är för att jag har gett barnen droger. Han säger han kan se det för de har stora ögon är spattiga?!
Men de har alltid varit livliga.
Jag förstår ingenting!
Jag lämnar barnen på skolan, kör till jobbet, slutar, hämtar barnen och kör hem sen stannar jag där tills det är dags att jobba. Varenda krona jag får in går till mat, bensin och räkningar då vi lever på min inkomst. Han vill inte vi är iväg för då känner han sig ensam hemma och vi åker alltid ihop när vi behöver handla. Det är bara han som är iväg själv.
Han påstår också att jag inte minns något pga att jag fick en förlossningspsykos för 6 år sedan. Jag tror inte ens det var psykos, jag var bara sjukt ledsen för att han lämnade mig och vårt första barn några timmar efter förlossningen för han skulle träffa sina andra barn.
Men det är alltså enligt honom nu anledningen till att jag på något sätt fått tag i pengar, köpt droger som jag själv har tatt OCH gett mina barn på 4 och 6 år.
Varför är det såhär?!
Vad är fel?
Ska han eller jag akut in på psyket?!
Vet inte riktigt vad jag ville ha fram med detta, jag bara kände jag var tvungen ventilera...
Jag får inte berätta för någon vi känner om det så har ingen att prata med...