• Anonym (Hjälp)

Vad ska jag göra? Känner inget vid sex

Jag och min kille har varit ihop ca 2 månader. Han är helt fantastisk förutom att han har en väldigt liten kuk. Jag känner inget vid sex och har aldrig fått orgasm med honom. Har fejkat varje gång vi haft sex. Vad fasiken gör man? Vill inte göra slut. Bara fortsätta fejka?

• Svar på tråden Vad ska jag göra? Känner inget vid sex
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-12-09 10:34:04 följande:
    Jag och min kille har varit ihop ca 2 månader. Han är helt fantastisk förutom att han har en väldigt liten kuk. Jag känner inget vid sex och har aldrig fått orgasm med honom. Har fejkat varje gång vi haft sex. Vad fasiken gör man? Vill inte göra slut. Bara fortsätta fejka?
    Varför fejkar du? Totalt idiotiskt att ens börja. Får du inte orgasm av oralsex, smek etc? Varför visar/säger du inte vad du vill ha?
  • Anonym (Be real!)

Att fejka är det sämsta du kan göra!

Hur ska han då lära sig vad du går i gång på och behöver för att komma?

Var kreativa och guida honom till att bli en gud med fingrar och tunga. Sen om du vill känna dig knullad så rekommenderar jag att ta den i tvåan. : )

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Varför?) skrev 2021-12-09 13:48:40 följande:

Varför fejkar du? Totalt idiotiskt att ens börja. Får du inte orgasm av oralsex, smek etc? Varför visar/säger du inte vad du vill ha?

Vi har aldrig oralsex. Smek endast vid förspelet. Jag vill ju komma vid sex, jag känner mig jobbig annars
  • Anonym (Småbarnsmamma33)

Min sambo har rätt liten och kommer ofta fort så jag kommer inte vid samlag med honom

Jag älskar honom endå, vi löser min orgasm på annat vis =p

• Anonym (Kom igen)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-12-09 13:54:26 följande:

Vi har aldrig oralsex. Smek endast vid förspelet. Jag vill ju komma vid sex, jag känner mig jobbig annars

Du likställer alltså sex med penetration? 2021 meddelar att det inte stämmer.
  • Anonym (anonym)

Han får väl stimulera dig med händerna då, tills du får orgasm. Sluta fejka och börja prata ordentligt med honom.

• Anonym (Varför?)

Jobbig? Du ska ju njuta lika mycket. Öppna munnen och säg vad du behöver och vill. Visa honom. Varför har ni aldrig oralsex? Smek under tiden han penetrerar dig, testa en liten vibrator samtidigt tex. Sex är ju allt man gör inte bara penetreringen
  • Anonym (Samma regel för män)

Sex är ingen mänsklig rättighet och man har inte rätt att klaga eller ha en egen åsikt om det.

• Kvittning
    Anonym (Samma regel för män) skrev 2021-12-09 17:34:48 följande:

Sex är ingen mänsklig rättighet och man har inte rätt att klaga eller ha en egen åsikt om det.

Nej det är ingen rättighet och inget ts kan kräva. Men däremot så kan hon ju prata med sin kille om vad hon faktiskt gillar och framförallt börja smeka sig själv under sexet för att njuta mer av det. 
  • Anonym (Hmm)

Är du säker på att det inte är du som är ovanligt bred och djup?
  • Apmor2

Fejka verkar kontraproduktivt.

Känner han av dig? Får han orgasm?

Det finns andra sätt att ha ett sexliv och få orgasm. Penetration är ett sätt.

• Anonym (Z)
    Jag och många med mig kommer inte vid bara penetration oavsett hur stor eller liten killen är, jag kan endast komma om klitoris stimuleras, ni behöver prata om det. Som andra skrivit så är ses så mycket mer än bara penetration. Ni kan få ett fantastiskt sexliv bara ni vågar prata om det. Eller visa honom, eller skriv om det är lättare.
  • Anonym (Hmm)

Tycker synd om killen som lever i en lögn.

• Överste Senap

Varför har ni inte oralsex? Det skulle väl vara ett bra komplement tänker jag.
  • Apmor2
    Anonym (Hmm) skrev 2021-12-09 19:28:59 följande:

Tycker synd om killen som lever i en lögn.

Du behöver inte vara så hård. Total transparens i ett förhållande tar tid. Förhållande kräver jobb, lärdomar finnes dagligen.
  • Anonym (Hmm)
    Apmor2 skrev 2021-12-09 19:39:59 följande:
    Du behöver inte vara så hård. Total transparens i ett förhållande tar tid. Förhållande kräver jobb, lärdomar finnes dagligen.
    Hmm... Då är det väl en riktigt dålig jävla idé att ljuga om en sak redan från början? Hård tycker jag att jag inte är, snarare att jag tycker illa om folk som ljuger. Vi kan leka med tanken om vad som skulle hände om ts skulle vara ärlig nu... En lögn kommer att leda till fler lögner...
  • Apmor2
    Anonym (Hmm) skrev 2021-12-09 19:48:04 följande:

Hmm... Då är det väl en riktigt dålig jävla idé att ljuga om en sak redan från början? Hård tycker jag att jag inte är, snarare att jag tycker illa om folk som ljuger. Vi kan leka med tanken om vad som skulle hände om ts skulle vara ärlig nu... En lögn kommer att leda till fler lögner...

Absolut är det dåligt att ljuga, men att fejka orgasmer påverkar mest henne negativt .. Hon straffar sig självt.
  • Anonym (Hmm)
    Apmor2 skrev 2021-12-09 19:56:27 följande:

Absolut är det dåligt att ljuga, men att fejka orgasmer påverkar mest henne negativt .. Hon straffar sig självt.

Det är anledningen varför hon ljuger som kommer att bli problemet framöver. Lögnen handlar om killens kukstorlek och det kan inte killen göra något åt. Tror du själv att ts och hennes kille kommer att vara tillsammans om ett år om det här är så avgörande redan nu? Ärlighet varar längst. Nu måste ts ljuga igen för att ta sig ur situationen, ljuga för att fortsätta och ljuga om hon helt vill avsluta. För hon kan knappast bete sig som ett svin dumpa killen och säga att anledningen är hans lilla kuk.
  • Anonym (Alltså ..)

Been there, done that ..... Gav  allt i beröring av bröst och all munsex hon ville ha. Och det funkade. 
    Helt plötsligt blev hon iskall och ville ingenting
    Jag skötte hem, barn, familj och allt.
    Fattade ingenting. Hon åkte ut på arslet kan jag säga!
    Vill mer än att bara ge. 
    Var 2014 och är singel ännu!
    Varför är det så svårt för kvinnor att samarbeta i ett förhållande?

• Anonym (Undrar)

Ungefär hur liten är snorren? Jag tycker mina 18X14 är små?så allt är ju relativt

Svar på tråden Vad ska jag göra? Känner inget vid sex