Tjejer som spanar på gift man..
Är det främst utmaningen/kicken att ragga en gift män som gäller eller en seriös avsikt att gifta sig?
Är det främst utmaningen/kicken att ragga en gift män som gäller eller en seriös avsikt att gifta sig?
Nej och Nej.
Du tror att det är de två enda anledningarna?
Är spana = kolla in nån? Då antar jag att orsaken att man gör det är för att man tycker mannen ifråga är attraktiv.
Svenska tjejer är inte så modiga eller fräcka.
De är passiva varelser som kan inte härma männen.
Knappast för att gifta sig, är väl heller spänningen och "status". Orsakena kan va olika, men har man glimt i ögat och ser ok ut är det inga promlem att skaffa unga tjejer om man vill.
I regel handlar det väl om att man hinner bli förtjust i aset innan man listar ut att han är gift, det är inget de brukar skylta med nämligen.
Nej. Han bara råkar vara min kollega, och jag bara råkade bli lite kär i honom ett tag för han är en så fin människa.
Men det kommer inte att bli något av det och den lilla crushen har gått över igen, så var lugn.
Kicken är väl att han har mycket att förlora på att ligga med mig men gör det ändå. För giftemål? Aldrig i livet.
Nej och nej
...För mig var det att hon (frun alltså) hade separerat från honom. Vi är vänner han och jag, pratade mycket osv. Då kände jag att det är väl inte så fel om jag försöker trots att han fortfarande är gift?
Jag gillar honom och VET att vi hade blivit lyckliga ihop. Tycker att jag är en bra människa och förtjänar att bli lycklig.
Men hon ville ha tillbaks honom efter några månader isär och han älskade/älskar henne, de har familj osv. så det blev inget med oss :(
Jag tänker INTE ha dåligt samvete för att jag försökte vara en homewrecker. Jag är redan olyckligt kär vägrar ha dåligt samvete med.
Visste inte han var gift. Vill inget men han är på som ett klister. Lite pinsamt...
Därför att hon får ett ligg, men behöver inte bekymra sig över att han en efterhängsen karl efter sig.
Tycker det är svagt gjort och defenetivt om man vet innan att personen är gift. Men är man singel och inte vill ha fast utan bara ha sex så trycker väl dom att det är ett enkelt sätt att bli tillfredsställda och samtidigt styra det efter sina behov för den gifte vågar ju inte ställa krav utan blir utnyttjade av en väldigt feg och svag person. Men tyvärr finns det många sådana i vår gemenskap.
I regel handlar det väl om att man hinner bli förtjust i aset innan man listar ut att han är gift, det är inget de brukar skylta med nämligen.
Gratis korv, och så får hustrun sköta markservicen. Kan väl inte bli bättre så frågan är väl snarare varför inte fler vill ha gratiskorv?
Tjejer är osäkra och en upptagen man måste vara bättre än en man som är singel. Han har blivit godkänd av andra kvinnor.